Lilletrollogmamma Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 to trappegrinder i tre fra barnas hus. De er sånne som åpnes på "vanlig måte", kan ikke slåes opp. De ble kjøpt for ett år siden, og har vært brukt i et halvt år. Vi har kjøpt nytt hus, og har ikke bruk for de lenger. Jeg bor utenfor Bergen, men kan sende mot at du betaler porto. Jeg gir de til førstenmann...jeg kommer ikke inn på min side, så får ikke lest pm.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Blander meg inn her:) Porto vil nok bli på 135 kroner dersom hun pakker dem inn selv! Det er egenembalert norgespakke!
Lille trille satt på hylle Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg vil gjerne ha om du ikke har gitt de bort allerede=)
Lilletrollogmamma Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Endelig spire har fått gutt: Jeg har sendt deg en pm, svar meg på mail:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 ja takk. Jeg tar gjerne en! Bor på askøy. Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå