mammatilleander ogPatrick Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 hei.. da er det på'n igjen med prøving.. fikk vite jeg hadde dødt foster i magen for en uke siden, hadde vært død i tre uker, måtte allikevel vente helt til i går med å få utskrapning.. var en helt jævlig uke. men nå skal vi begynne å se fremover... hvor fort kan man bli gravid igjen??? noen med erfaringer her inne??? lykke til alle andre prøvere.. håper det går bra med dere snart og at dere får friske skjønne barn..
superspent75gravid Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Huff så leit:( Jeg har aldri opplevd en abort, så jeg klarer selvfølgelig ikke helt å skjønne hvordan du har det. Men jeg tror jeg ville være helt knust!! Sender deg trøsteklemmer, og håper at du blir fort gravid igjen. Mener å ha lest inne her at de har blitt gravid ganske fort etterpå. Håpe det gjelder deg også) Lykke til...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Det var trist å lese. Kan ikke svare på spørsmålene dine. Men vil ønske deg lykke til videre og håpe det klaffer for dere fort:)
mammatilleander ogPatrick Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 tusen takk for trøsten dere.. håper virkelig dere ikke får oppleve det samme som jeg, jeg er egentlig en strek person, men det her har knekt meg helt.. var nesten 12 fullgåtte uker, så var veldig tøft å få beskjeden.. men nå håper jeg vi får veldig masse "syklus" støv så mensen kommer tilbake for og så at gravidstøvet bare flommer på soverommet.. heldigvis har vi verdens skjønneste gutt fra før, snart to år gammel, men han må jo få søsken... krysser armer og bein... lykke til alle dere andre
wanda71 Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Først og fremst - veldig trasig at det gikk som det gikk men jeg håper jeg kan muntre deg opp litt. Hadde en MA i fjor høst, uke 7. Ble fryktelig lei meg og mista alt håp omentrent. Men 4-5 uker etterpå testet jeg positivt og resultatet ligger her og spreller på gulvet:) Legen anbefalte at vi skulle vente til at jeg hadde hatt mensen 1-2 ganger før vi prøvde men vi lot det stå til. Lykke til!
mammatilleander ogPatrick Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 det hørtes veldig lovende ut:) jeg lurer på hvorfor man må vente?? veit du hvorfor???? gikk alt bra i svangerskapet etter???
wanda71 Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Du, det vet jeg ikke helt. Kanskje for at kroppen skal komme seg i gjenge igjen. Synes jeg har sett her inne at det er fordi slimhinnene skal bli helt ok igjen før man starter opp igjen. Da jeg ble gravid sa legen at man ble fort gravid etter MA fordi livmora var så åpen. Svangerskapet gikk fint, fint. Var veldig redd for at det skulle skje noe galt igjen så graviditeten skjøv jeg litt unna til jeg var 4-5 mnd på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå