Dane Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Har prøvd snart et år å bli gravid. Har temmelig regelmessig mens - bortsett fra denne måneden. Er eggløsningstester kanskje en god ting? Mange med erfaring...? Kjøpes på apotek eller er det noen andre som er bedre. Dette har jeg rett og slett i vært borte i, så help me...
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hadde ikke tenkt til å bruke det, vi skulle jo bare ta det som det kom. Men kjøpte det og prøvde, og fikk positivt utslag på den dagen etterpå og dagen derpå igjen. Synes det var flott, fordi jeg trodde at jeg allerede hadde hatt EL. Absolutt å anbefale hvis du ikke er helt sikker på syklusen eller den forandrer seg litt etterhvert. For min del så kommer jeg til å fortsette med å teste for EL, fordi da har jeg noe å forholde meg til, og i tillegg vet jeg når jeg kan forvente å ha IKM. Men nå er jeg ganske ny på dette med prøving, så har aldri tenkt over det med EL osv. Jeg har brukt de digitale fra Clearblue. Da får man enten positiv eller negativ, istedenfor at man må tolke billigtestene. Selv om de sikkert er like bra:) (Og billigere.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå