Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tenker å gå fra min kjære. men han vil ha 40 %. og jeg vil mest sannsynlig flytte fra plassen vi bor på nå. Men kan hu ha 1 uke og 3 dager i en bhg og 2-3 dager i den bhg hun går i nå? eller går ikke det? hvis ikke vil jeg ikke ta henne ut av bhg sin midt i året.. føler det vil være best for henne å begynne i ny bhg ved nytt år. hun er 3 år. så hun forstår jo litt og stortrives i den bhg hun er i nå.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 for barnets del, håper jeg du tenker deg om, samme hva som er lov eller ikke. Hvordan skal et barn på 3 år, klare å komme skikkelig inn i barneflokken i to barnehager?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Hvordan ano16:08? Ved å gå 75% i den nye bhg klarer hun å komme skikkelig inn der. Ved å fortsette 25% i den gamle, klarer hun å fortsette å være skikkelig inne der. HI foreslo tross alt ikke å la ungen begynne 50% eller mindre i den nye bhg.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 heisann. HI her. er sånn jeg og ser det. hun vil jo gå mest i den nye bhg og de dagene hun går i den gamle vil jo være en bonus for henne syns jeg slik at hun ikke blir tatt helt bort fra de vennene hun har der. men er det lov å ha barnet i 2 bhg? jeg tenkte å snakke med den nye kommunen ang dette. men tenkte at hvis noen visste det så slapp jeg å stresse med det også
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Er det ikke litt skremmende og forvirrende for et lite barn på 3 år og gå i 2 b.hager?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Tror ikke det finnes noen regler angående dette, så det er nok opp til foreldrene å bestemme. Derimot handler det litt om sunn fornuft og min mening er at du burde overlate omsorgen til far så barnet får være i ro og at du heller har samvær. Stakkars barn som må gå i 2 barnehager og pendle så mye frem og tilbake. Om dere må ha 2 barnehager blir dere boende for langt unna til at en slik fordeling er forsvarlig. Nesten så en får håpe far tar til vettet og går til retten om omsorgen- sjansen er nok stor for at han får den i dette tilfelle! -Turid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå