Gå til innhold

Er det mulig..

♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å føle at man må ta en graviditetstest selv om det er en uke siden jeg hadde mensen? Å jada, jeg tror jo at jeg er gravid selv om jeg har hatt mensen nå jeg. Og at spiren bare festet seg sent forrige periode. Huff a meg! Ikke bra å ikke tenke på noe annet om dagen altså. Innbiller meg at jeg er gravid likevel fordi jeg har vondt i lysken og korsryggen enda, og i tillegg er tett i nesen. Men test skal jeg kjøpe etter jobb likevel:) Har jo begynt å teste for EL igjen siden den ventes mot helgen igjen, men de har jo ikke vært positive enda.

Er det bare meg som er tullerusk? Hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg! Sånn tullerusk blir jeg og innimellom. Gikk tre dager over med mensen og innbilte meg at jeg var gravid tross negativ gravitest. Jada! Skuffelsen ble bra stor nå da jeg oppdaget at tante rød kom likevel... Men tanken sniker seg inn: men det kan jo hende at det bare er en liten blødning... Jeg har ingen mensenfølelse...så det kan jo hende... Selv etter tre negative gravitester. Jeg skylder på hormoner! ;-) Lykke til!

Skrevet

Godt å høre at det er flere som tenker lignende tanker:) MEN du kunne jo faktisk vært gravid da likevel siden du gikk over TR. Hehe:) Man har jo fortsatt forventninger helt til det motsatte blir bevist. Men jeg tror jo fortsatt at jeg er det selv om det motsatte er bevist. Hehe:) Skal ta en test i dag bare for å sjekke (selv om jeg vet at den blir negativ), for da får jeg iallfall konsentrert meg ordentllig om EL testing og å prøve å råke den:)

Skrevet

he, he, he, gjort det selv jeg!! ha, ha, det er jo noen som ahr mens sellom de er gravide sier jeg til meg selv!!

jeg er gal i hodet vettu!!! ha, ha

Skrevet

Det er det samme som jeg tenker! Hehe:) Har jo hørt om at noen har hatt det, så hvorfor ikke jeg liksom?! Jada, klorer seg fast i håpet. Hehe:)

Skrevet

hehe, har testet etter mens denne mnd jeg også.... var så sikker jeg var gravid og føler meg fortsatt gravid, selv om det nå er 8 dager siden jeg var ferdig med mensen....

hehe!! godt vi er en gjeng galninger her.... tihi;)

Skrevet

Så bra:) Godt å ikke være alene om å tenke slik! Hehe:) Det kan jo hende vettu:) Det er akkurat en uke siden siste dag i siste mens hos meg i dag også. Hadde tenkt til å ta en test i helgen siden vi skulle bort i rakfisklag, men apoteket hadde stengt. Jeg spiste rakfisk og drakk meg full på vin allikevel, men hadde dårlig samvittighet dagen etterpå og tenkte "jeg kan jo være gravid". Hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...