..asor.. Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Det er vel ingen fare for å ta B12 sprøyter når man er gravid. Skulle ikke tro det men blir jo bekymret for det meste når jeg er gravid Andre her som får b12 i svangerskapet?
Madam-mim Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tar B12 sprøyter til vanlig. Spurte legen om jeg kunne fortsette å ta disse selvom jeg er gravid, og det var vist ingen problem. Men har foreløbig ikke tatt sprøyta enda, skal ta hver 3.mnd.
Mayken Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tok B12 sprøyter sist jeg var gravid. Denne gangen har jeg ikke hatt behov for det ennå. Alt som blir overflødig blir skilt ut av kroppen. Legen min sa at det ikke var noe farlig.
flypapir Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har tatt B12 sprøyter hver uke en periode av svangerskapet. Nå gjør jeg det annenhver uke... Ikke noe problem her hvertfall..
Mamma til tre gutter Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 hei.. eg fikk telefon fra legen min i går at eg må komme inn i morgen og ta B12 sprøyte.. skal ta en sprøyte kvar uke fram til fødselen også en gang i måneden osv og etter eg er ferdig å amme skulle eg ta nye prøver få å se om eg må fortsette.. hadde i hørt så mye om dette i går så eg ble jo kjempe fortvila og lei meg.. søkte litt på nette noe som eg heller ikke skulle ha gjort.. men skjønte etter kvart at dette er noe som noen gravide trenger siden alt av vitaminer osv må deles på sammen med babyen og da er det fort at det ikke er nok... men eg må si at det er kjekt at det er flere av oss, følte meg som den eneset i hele verden i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå