Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal reise bort om 3 uker, vil se bra ut i bikini, har litt ekstra fett rundt lårene jeg vil bli kvitt.. Veier 57 kg, vil ned til 53-54 kg ihvertfall.. Har begynnt å jogge 30 min hver dag, og prøver spise ikke så myye.. hr ikke peiling , hva burde jeg gjøre?
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ikke spis etter kl 17.00,det hjelper. Noe som tar alt fett er: 6 stilker med stang selleri til 1 l vann ,kok dem til vannet blir helt gult,sett i kjøleskapet og drikk utover dagen minst 2 l hver dag. Det hjelper veldig og raskt.Kansje ikke alle som liker smaken men svelg unna hehe.
Rose69 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 - Spis lite, men ofte.Da øker forbrenningen - spis magert, unngå sukker. - Kutt ut stivelse s- om igjen blir til sukker i kroppen (poteter,mais,hvetemel,ris,pasta...) -prøv å få ut vann som du kan ha i kroppen (usikker på hvordan..men kom bare på det) -øvelser for låra (søk på nettet) Det kreves nok mer enn 3 uker ... men du kan jo satse på en sunn ferie og fortsette der..? Da er du flink :-) Svømme mye f eks.Perfekt trening og fat-burning.Husk å få opp pulsen-det forbrenner fett. Dette var bare brainstorming...Lykke til!
happygilmore Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 spinning! strammer veldig opp (spes lår og rumpe) og forbrenner mye.
Tigerpote Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 57 kg! Da hadde jeg vært mager jeg:) Men du er kanskje liten i høyde og spinkelt bygd? Høres ikke ut som du trenger å slanke deg akkurat, men trening og sunt kosthold er bra for alle. -Kutt ut søtsaker, snacks og junkfood -Gjør noe fysisk hver dag, spinning (enig i den!), situps og rompekniping er det mest effektive jeg har gjort -Drikk vann regelmessig, evt tilsatt sitron, men det er hardt for tennene, syrer som etser på emaljen -Ikke spis noe særlig på kveldstid, nei, som andre her nevner -Ikke spis deg proppmett -Spis frukt/ grønt som mellommåltid om du kjenner deg sulten -Drikk et stort glass vann før hvert måltid, det fyller opp, og maten blir absorbert av vannet (gir volum- metthetsfølelse), drikk også under og etter måltidet Lykke til, men du må ikke forsvinne for oss nå da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå