Gå til innhold

Dere som har hatt SA/MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom smertene? kom de før de begynte å blø eller omvendt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smertene kom for meg etter eg begynte å blø.

Jeg hadde en SA.

Skrevet

Ved min sa kom smertene etter at jeg hadde begynt å blø.

Når jeg hadde ma hadde jeg ingen smerter, men spottet bittelitt. Fikk dette sjekket opp pga tidligere sa og da så de at fosteret var dødt. Gikk da to uker og ventet på utstøting og smerter, men det skjedde aldri. Fikk derfor utskrapning etter disse ukene, noe som gikk veldig greit,

Skrevet

Jeg har hatt en SA og hadde ingen smerter.

Skrevet

Jeg hadde en SA, begynte å blø først, etter ca 2 dager kom smertene og blødningene ble mye sterkere. Jeg var ikke i tvil om hva som skjedde...

Skrevet

Natten etter at jeg begynte å blø kom smertene (MA) i korsryggen. Jeg fikk aldri kraftige blødninger og måtte til utskrapning.

Skrevet

Hadde MA og ikke vondt. Bare litt rosa i utfloden en ukes tid før UL for terminbestemmelse. Ble litt overrasket da det ikke var noe der..

Skrevet

Takk, har nå fått konstatert MA og vært til utskrapning...det jeg fryktet.....

Skrevet

Trist å høre, Lillypia :-( I dag er det ei uke siden min utskrapning, og jeg syntes situasjonen fortsatt er litt uvirkelig. Håper det går bra med deg, midt oppi alt det triste.

Skrevet

Takk for omtanken og sender en god klem til deg også! Det går da greit på et vis, men er jammen tøft ja....og har nok ikke helt gått opp for meg. Var bare tre dager unna den magiske 12 ukeren også:( Pluss at jeg hadde en SA for 4mnd siden.....

Skrevet

Dere som har hatt MA, hadde dere ALLE tidlige svangerskapstegn som ømme pupper, stikninger/murringer, kvalme?

Skrevet

Hadde en bo i uke 11. Jeg hadde alle symptomer på graviditet ja... Vet ikke hvordan det er med en MA da.

Jeg lurer, hvor lenge har dere som har opplevd dette vært sykemeldt? Jeg har lyst til å be om en uke til...

Skrevet

Min MA ble oppdaget forrige tirsdag, og utskrapningen ble gjort onsdag. Jeg ble sykemeldt ut uka av legen på sykehuset, og så ble jeg sykemeldt denne uka av fastlegen. Da mandagen kom hadde jeg fortsatt vondt i magen, i tillegg til at jeg følte meg helt tom for krefter. Var ikke i tvil om at jeg trengte en uke til.

Skrevet

hei dinadina

husker jeg leste dine innlegg da jeg var usikker på om det ble spontanabort...

Begynner du smått å føle deg som deg selv igjen? Litt tidlig kanskje.

jeg blødde med smerter i forje uke, ble sykemeldt inntil ul undersøkelse på sykehus. Min abort skjedde av seg selv i helgen, og etter dette har jeg vært helt tom for krefter sånn som du skriver.

Var på ul igår igjen for å se om alt var ute, det var det nesten. Da jeg kom hjem måtte jeg igjen sooooove.

Er fortsatt gravidtrøtt og gravidsvimmel.... HATER DET! Og utmattet etter det hele. Er 4 dager til jobb på mandag, hm... Det kjennes for lite ut. Min leder er høygravid.. Lite lyst til å jobbe med henne nå. Hun har ferie i 2 uker i jula, det hadde vært det beste tidspunktet for meg å komme tilbake... Om jeg spør pent om en uke sykemelding til, så blir det tilsammen 3 uker sykemelding, det er jo veldig lenge! Aldri vært sykemeldt så lenge før.

men en knekk sener i livet forhindres kanskje?

Skrevet

Jeg begynte å blø mandag, så ble sykemeldt tirsdag og ut uka....hadde utskrapning i går, en voldsom påkjennelse psykisk. Fysisk er jeg ok. Vurderer å be om to dager i neste uke også, gruer meg sånn til å komme tilbake på jobb og møte alle medlidende blikk:( Aldri vært sykemeldt før dette jeg....men tror det er bedre å ta noen dager "for mye" enn for lite ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...