Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo vært gøy da, skal på ul i morgen, men...er nok litt tidlig.. Håper bare på at det er noen der, som er frisk og rask :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Jeg var på UL i dag og både jeg og samboeren syntes at vi såg en liten fant på bildet. Så vi tror vi får gutt ;-) Men legen sa at det var for tidlig for ham å si noe til oss, men vi fikk følelsen av at han aldeles ikke nektet for at det godt mulig var en gutt ;) Spennende er det i allefall. Lykke til :)

Skrevet

Ååh, så skjønt da, og viss dere skimtet den der selv, så kan det nok godt stemme:) Jeg er så spent nå...Blir så gøy å se babyen min, klarer nesten ikke vente helt til i morgen!!

Skrevet

Forstår hvordan du har det. Sånn hadde jeg det i går ;-) Svever fortsatt på en sky av lykke nå :) Hadde både samboer og mamma med. Ble litt trangt og intimt på kontoret til han stakkar legen, hehe ;)

Skrevet

det blir jo sånn, 0 tålmodighet!Skulle hatt sånn tidskapsel vett, hehe! Kan tenke legen bare syns det var koselig å ha dere der da, hehe. Blir vel trangt i morgen hos oss og, blir jeg og sambo og min litt for nysgjerrige lillesøster:)

Skrevet

syns bare det var herlig at mamma ville bli med jeg. Hun skal være med på neste Ul også. `jeg vil ikke trenge meg på` sier hun så forsiktig...hehe :) Kjekt at hun bryr seg bare:) Man får liksom et annet syn på foreldre (spesielt mammene) når man er gravide selv. Gøy for lillesøster å bli me :) Du får prøve å ha en skikkelig travel dag i dag sånn at tiden går fort ;)

Skrevet

Ja jeg var på ul på tirsdag, 12+1, og da mente legen han så en gutt. Han var ikke sikker, og han hadde tatt feil så tidlig før sa han!! Vi må nok vente i spenning i noen uker til:)

Skrevet

De sier man ikke kan se det, men jeg så tissetassen på UL i både uke 12 og 19 jeg. Det er en gutt :)

Skrevet

Vi så i uke 12. Men mulig jeg var i uke 13 egentlig:) Ble flyttet litt termindato da. Men vi så tydelig en tissetass, og det så legen og. Men som han sa, at vi burde sjekke det en gang til på ordinær ul. Så vi gleder oss til tirsdag:)

Skrevet

Takk for svar damer ;)

Vi var på UL går, jeg synes faktisk jeg kunne skimte det de kaller for "hamburgertegnet", som er jentas kjønnsorgan... Men jeg kan jo ta forbasket feil da, hehe...

Det som var meget besynderlig var at jordmor kom med disse små hintene, som f.eks, om svangerskapet mitt var ulikt denne gangen(hun vet at forrige mann var gutt:)), og om jeg var sikker på siste mens, for termin kunne bli forskjøvet ekstra, spesielt hvis det var jente baby... Så føler hun kanskje har sett noe, men ikke var helt sikker, derfor sa hun ingenting til oss... Er nå 13+3 idag, så ble satt 8 dager tilbake, noe jeg egentli regna med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...