Gå til innhold

Sykehusbagen...

Bråksilla og lille pille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som spørr å skriver om hva de skal ha med seg på sykehuset i disse dager. Så tenkte jeg skulle dele min historie om akkuratt det...

Jeg fikk premature rier i uke 31 og havnet på sykehuset får jeg rakk å tenke meg om.Jeg lå der 3 uker får jeg dro hjem... Når jeg kom jeg hadde jeg store planer om hav jeg skulle ha med meg,hadde til og med laget liste... Men når fødselen endelig startet hadde jeg enda ikke pakket noe bag... Så dette blei gjort etter at lille tulla var født av min mann... Å det er ikke og anbefalle... Selv om han følgte lista mi,gjore han at par grove feil:

- Som undertøy hadde han tatt med G-string og bhene jeg brukte før jeg blei gravid... Ikke helt hypp på å bruke G-string etter en fødsel.

-Såpe var undøvenndig syns han fordi det var det jo på sykehuset. Samme med bodylotion,hårstæsj og andre føle seg vel produkter. Trenkte jo ikke pynte med der mente han..

- Som klær hadde han pakket ned de gamle olabuksene mine.. Trenger vel enentlig ikke si noe mere rundt det..

Så det blei ikke helt slik jeg hadde tenkt nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. skrev ett innlegg igår om det der jeg og :) tok hastesnitt i uke 35, så hadde ingen bag. jeg hadde i flere mnd sagt at "så fort denna ungen er ute skal jeg endelig få brukt olabuksene mine igjen" og DET tok han bokstavelig ja.. de buksene lå herlige trange nedi bagen på barsel.. og de MINSTE stringtrusene, for de synes HAN var fine! haha... deeilig å ha svært bind i de. med barseltårer og snørr og grining fikk jeg mor mi til å kjøpe ny joggebukse og svæære truser hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...