Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Umulig å få svar på normale spm, lurer på om det er fordi jeg ikke har et kjent nick.. Er det en fast gjeng som holder til der? Irriterende ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Nei. Når du ser hvilke innlegg som ikke får svar har det ikke med nicket men med tema på innlegget. Spm om spebarnsmat tar en heller på 0-1
Slalotte Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Man svarer på det man kan noe om.. Om det er noe med barn etc så ta det inne på småtroll.. Om det er noe helt annet så skriv en mer utfyldene overskift
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Litt klikkete tror jeg det må være. Noen får jo overveldende respons på "i dag har jeg kjøpt meg ny kjole!" feks, mens andre får lite svar på seriøse spørsmål.. Er jo lett å se hvem som kan skrive hva som helst, og likevel får mange svar.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Men er det så rart da? Mange her kjenner hverandre enten fordi de har treft hverandre på dibtreff eller firdi de har skrevet mye sammen. Da blir vel terskelen for hva mansvarer på lavere. Selv svarer jeg på det jeg finner interessant uavhengig av nick, men så er det ikke mange her inne jeg vet hvem er heller. Bare et par kollegaer, barselgruppefolk jeg har avslørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå