Gå til innhold

Noen gravide her uten NOEN SOM HELST SYMPTOMER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere heldige gravide jenter og damer:-)

Vi prøver og prøver, og hver eneste måned føler jeg at noe er på gang. Pleier alltid å ha ømme pupper mellom EL og IKM, pluss at det noen ganger rykker litt rundt eggstokkene/nederst i magen. Men er altså ikke gravid. Husker ikke helt fra forrige svangerskap, men tror ikke symptomene kom før litt etterhvert.

Denne perioden kjenner jeg absolutt ingenting! Hadde EL for ca en uke siden, og ikke engang ømme pupper har jeg. Det har jeg ellers alltid par uker før mens. (men håper igjen, da...)

Mitt spørsmål til dere: er det noen av dere som har vært/er gravide uten at dere kjente noe OVERHODE mellom EL og IKM? Ikke engang forandring i puppene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det også sånn..følte at jeg var gravid hver mnd.Hadde ømme pupper og små kvalm,men var ikke gravid.til slutt ga jeg opp og skjønte at jeg ikke kom til å bli gravid igjen..jeg hadde ikke regelmessig mens så jeg reagerte ikke på at jeg ikke fikk mens.Plutselig en dag fikk jeg for meg at jeg skulle kjøpe en test..da var det 8 uker siden sist mens og brått var jeg gravid..hehe..hadde ikke merket noe på kroppen eller noen ting.

Skrevet

OJ guri, så fantastisk!! Gratulerer så mye med graviditeten!! Dette gir meg håp, så tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Masse lykke til videre:-))

Skrevet

Jeg hadde overhodet ingen symptomer før jeg var 6 uker på vei.

Skrevet

Når jeg tenker meg om hadde jeg svake symptomer når jeg var kanskje 2-3 uker på vei..som svak uggenhet og trøtt...men d kom ikke for fullt før i rundt uke 6-7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...