AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 synkende hcg? Har mistet i SA i 11. uke og lurer på om streken vil bli svakere ettersom hcg synker, eller viser den ikke mengden? Har ikke turt å ta en for er redd jeg begynner å grine uansett hva den viser.. er så lei meg enda..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 jeg testa positiv i 6 uker etter ma.... så det kommer litt ann på hvor lenge det er siden ..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Oi, så lenge, ja.. Nei, dette skjedde på torsdag og jeg var til utskraping (forferdelig ord!) på fredag.. Så da er det ikke noe poeng i å sjekke det nå, nei..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 uff ja jeg skjønner hva du mener.. unner ingen å oppleve d.. stor trøste klem fra meg
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Takk for det.
MathildeC Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Hei AnLin, så utrolig trist å høre!!!!!!!!!!! Nå ble jeg kjempelei meg på dine vegne. "God bedring" og håper du ser lysere på det etterhvert. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå