Gå til innhold

Ca hvor mange kynnere pr dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til ekstra kontroll på sykehuset på torsdag og tenkte å ha en viss oversikt til da om ca hvor mange kynnere jeg har i løpet av en dag, begynner telling idag. :D

Noen som vet ca hvor mange de har til dagen, jeg er 30+5(2.gangs) og har hatt 7 til nå idag, murrer ganske godt v flere av de og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt!!!! JEg har kynnere hele hele tiden, de kan komme med 30 sek mellomrom eller 1 time mellom. Jeg var også litt bekymret for dette og skrev ned kynnere for 3 timer en dag jeg hadde mye. Hadde ca 7-8 i timen.

Legen min sa det var helt unødvendig å skrive ned. Kynnere skal man ha og er bra for barnet fordi barnet øver mer med pustebevegelsene da, og det blir mindre stresset av veene når de først starter fordi kynnerne har forbredt det.

Om det kynneren gjør vondt eller du får nedpressfølelse skal du kontakte sykehuset for da kan det være premature rier og det kan de stanse!

Lykke til

Skrevet

heia...ja det er nok individuelt ja.

jeg har hatt kynnere hvert 5 min ca i flere uker nå.....skikkelige harde men ikke smertefull.jeg fikk undersøkt med ultralyd innvendig for å se at ikke det var blitt åpning....da kan man iallefall være trygg.

men det er ekkelt det er sant...alt strammer seg.

Skrevet

Kommer an på hva jeg har å gjøre og om jeg stresser mye. Er det travelt føles det som livmoren er sammentrukket hele tiden, men med en 2-åring i hus har jeg ikke akkurat tid til å telle kynnere, hehe.. Er jo bare livmoren som trener seg, så glad for at jeg har dem selv om de er ganske ubehagelige til tider..:/

Skrevet

Jeg er 41 uker i dag.. Altså 5 dager på overtid, og har fremdeles ikke kjent en eneste kynner...

Har sett at magen strammer seg av og til, men det er kun tilfeldig...

Skrevet

Hvis du har sett at magen strammer seg, har du kynnere. du bare kjenner dem ikke...

Antall? aner ikke...kanskje 30? Mer ved stress og gange enn ved ro,men hver gang jeg reiser meg, legger meg etc

Skrevet

Hvis du har sett at magen strammer seg, har du kynnere. du bare kjenner dem ikke...

Antall? aner ikke...kanskje 30? Mer ved stress og gange enn ved ro,men hver gang jeg reiser meg, legger meg etc

Skrevet

Ja jeg vet jo at når magen strammer seg så er det kynnere.,..

Men som sagt så er det helt tilfeldig de gangene jeg har lagt merke til det, og kan telle på hendene hvor mange ganger det er gjennom hele svangerskapet:o)

Vet jo at det skjer masse oftere, men legger bare ikke merke til det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...