Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt snus askebeger :)???????
Turid Laila Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Snusaskebeger? Aldri hørt om, men om du kjøper posesnus så er det jo et rom i lokket du kan legge brukte poser da. Løssnus må du jo bare kaste i søpla.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror jeg ville sjekka sånne butikker som selger harry ting til å ha i baren hjemme pluss litt utkledning og noen erotiske humorartikler, hvis du skjønner hva jeg mener;)
Pulverpadda Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 http://www.snusebassen.com/ denne var kul men vet desverre ikke om det går an å kjøpe da
Pulverpadda Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Eller kanskje du bare skal "rappe" et når du er ute på byen Ellers går det jo an å bruke et strom-askebeger som man bruker ute om sommern
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Joda, det finnes snus askebeger Bare vet ikke hvor jeg skal kjøpe det. Greit å ha et fint et så slipper man gå å kaste snusen i søpla hele tiden
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Men det vil jo lukte da, såfremt du ikke finner ett som er tett. Er jo ikke sååå mange gangene man må gå for å spytte det i søpla eller i do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå