Gå til innhold

Barnetrygd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønen min er født 4 september og vi har enda ikke fått barnetrygd. Hvor lang tid skal det ta? Noen sa det gikk automatisk, men jeg sendte også en søknad til nav i slutten av september... syns de har brukt skrekkelig lang tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal gå automatisk, og det utbetales fra måneden etter at barnet er født. Ta en telefon til de, er enig i at det har tatt lang tid nå.

Dere har forresten krav på å få etterbetalt fra oktober, så da blir det jo litt når dere endelig får da :) En liten trøst.

Skrevet

Jenta vår ble født 22. sept, og her har det heller ikke kommet barnetrygd...

Skrevet

eg fikk det i september trur eg med nr 2 som er født i juni, tar litt tid og det skal gå automatisk. Du får den sikkert nå i desember vil eg tru, du får etterbetalt utansett da men det er jo kjedelig å vente på den

Skrevet

Hmm... ja da skal jeg ringe de og høre hva som skjer. Er ikke vant til at de er veldig kjappe på nav fra før

Skrevet

Noen som vet om jeg får for september og siden han er født helt i førsten, eller regner de uansett fra neste mnd

Skrevet

får ikke barnetrygd for den mnd barnet er født i. og de andre mnd som en ikke har fått for,får en etterbetalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...