Gå til innhold

Hva ville du trodd om dette? Utroskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer var utro med ei på jobben for et år siden. Jeg fikk vite det et par mnd etter. Han drev og flørtet med henne på jobben, på tlf, sms, og mail utenom jobben og rota skikkelig med henne på julebordet i fjort. Hun ble skikkelig forelska og jeg tror han også ble det selv om han sier han bare var kåt på henne og syntes det var moro å kødde med henne fordi det var så åpenlyst at hun var forelska.

Jeg fikk vite om dette fordi hun og jeg hadde ei felles venninne og etter en fest hun felles venninna, jeg og samboer var på ble det lagt ut bilder fra festen på facebook og denne dama så dette og fortalte alt til vår felles venninne som igjen sa alt til meg. Jeg kjørte samboer opp i et hjørne og fikk han til å fortelle alt. Kastet han ut men så fant vi utav det og vi har det bra sammen selv om jeg sliter med dette.

Jeg har en greie på å holde mine fiender nær, så har denne dama på vennelista mi på facebook. Med jevne mellomrom tar hun kontakt på facebook og spør meg om alt fortsatt er rosenrødt. Jeg svarer at alt er bra også sier hun ikke noe mer. Dette syns jeg er veldig rart. Hvorfor skulle den dama gjøre dette så lang tid etter? Så mine teorier er:

1. De holder på enda, han sier til henne at han skal gå fra meg, gjør det aldri og hver gang hun blir lei av å vente på han, spør hun meg om vi fortsatt har det bra sammen.

2. De har kontakt enda uten å treffes og hun er fortsatt forelska og håper at det har blitt slutt så hun kan hoppe på han. Derfor spør hun meg fordi det ikke passer seg å spørre han.

3. Hun har dårlig samvittighet og lurer oppriktig på om vi har det bra for å lette sin egen samvittighet.

Nmr 3 tror jeg er mest usannsynlig men... Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du skulle latt mannen din være "ute" etter at du hadde kastet ham ut...

Skrevet

Jeg ville revurdert hele forholdet. Hvis man ikke kan stole på hverandre er det ikke mye man sitter igjen med.

Du må være i en utrolig kjip situasjon, jeg hadde aldri tolerert eller taklet at min kjæreste skulle jobbet tett sammen med ei han har ligget med og er kåt på. Det er svært lite respektfult ovenfor deg.

Jeg syns også det er kjempefrekt av henne å spørre deg hvordan det går med deg og kjæresten. Det må være noe hun gjør av pur f.. for å minne deg på det som hendte og prøve å skape uro og usikkerhet i deres forhold.

Håper du løser situasjonen, og egentlig at du dumper typen da jeg tror det vil være det beste for deg! Lykke til!

Skrevet

Hun slutta kort tid etter at jeg fikk vite om det. Hun skulle uansett slutte. Dette har jeg sjekket så det vet jeg stemmer. Men hun stikker innom gamle jobben innimellom for å hilse på venninnene i kantina - og min samboer.

Problemet er at vi har det bra sammen. Veldig bra sammen også. Dette kommer opp til overflaten igjen hver gang hun tar kontakt med meg bare. Jeg stoler på han på alle områder utenom dette. Vi har en sønn på 5 mnd sammen og ei jente på 3,5 år. Det er ikke bare å dumpe han. Jeg elsker han og vil være sammen med han - så lenge han er trofast mot meg. Er han utro igjen er det faktisk slutt og det har jeg gjort helt klart for han. Spurte han om dette i går og han sa han ikke snakket med henne og at hun heller ikke tar kontakt med han. Men jeg er rimelig sikker på at han løy. Men hvordan finne utav det....?

hi

Skrevet

Det kan jo hende at de faktisk har kontakt av og til, uten at det betyr at han fremdeles er utro? Og at han ikke tør si det, fordi han har lovet deg at han ikke skal ha noe som helst kontakt med henne.

Skrevet

Så ikke var han bare utro, han var det mens du var gravid? (Utro for et år siden, dere har enbaby på 5 mnd..) KAST HAM UT!

Skrevet

Hei, jeg har svart belte i å ligge med gifte menn, noen ganger har jeg oppriktig blitt forelsket, andre ganger bruker jeg dem bare.

men, uansett, fra en elskerinnes ståsted.... Hun er dumpa, og sår, men sitter ett år etter å ler for seg selv at han faktisk v ar utro mot deg. Hun snakker med vennene sine, og alle sier ; å nei de kan nok ikke ha det bra, han var jo utro... Å nei, det er nok heller deg han vil ha, men må være hos dama pga barna... Så enda tenker hun på denne hendelsen og spinner mange usannheter i hodet sitt.... Så stiller hun deg det spørsmålet innimellom bare for å stikke litt, for hun trur helt ærlig at dere ikke har det bra, og at han bare tenker på henne, men kan ikke ta kontakt pga deg.

dropp henne som venn på facebook, kos deg med mannen din. det er DEG han vil ha !

Skrevet

Jeg tror du burde bestemme deg for å enten stole på ham, eller vurdere muligheten for at dette forholdet ikke kan reddes. Uansett bør du ikke ha denne kvinnen nær deg. Slett henne fra vennelisten din, og ikke slipp henne innpå deg på noen måte. Jeg tror du bare forlenger smerten og gjør det vanskeligere for deg selv å komme over denne hendelsen.

Hva er sannsynlig? Det er ikke godt å vite. Alle er forskjellige med forskjellige måter å takle ting på. Hun kan være ondskapsfull og ønsker å stikke deg litt, hun kan være ulykkelig forelsket i din mann, eller hun kan ha dårlig samvittighet (selv om jeg tviler en hel del på akkurat dét). Det vet du ikke, og det bør ikke være et spørsmål du skal slite med, du har vel i grunnen hatt mer enn nok.

Lykke til =)

Skrevet

Han var utro mens du var gravid. Ikke nok med det, han var ikke engang forelsket i henne, men brukte henne fordi det var gøy siden hun var forelsket i han. Hva slags dritt er dette?

Skrevet

For en drittsekk.Ut me'n.

En gang utro, alltid utro.

Skrevet

Han var utro på julebordet i november i fjor. Fant ut at jeg var gravid rundt 10 desember. Men vi prøvde jo å bli gravide så selv om jeg ikke var gravid så var han likevell mer enn nok drittsekk. Jeg fikk vite om det siste uka i mars i år og først da slutta han å flørte med henne. Så han hadde altså flørta med henne daglig fra oktober til mars. I oktober kjøpte vi leilighet sammen og bestemte oss for å få en baby til...så... mannfolk kan være fine greier.

Men vi har hele tiden hatt det veldig bra. Ingenting har noen gang tydet på at han ikke vil ha meg. Så dette bunner nok i hans usikkerhet på seg selv. Tror som et par av dere sier at jeg faktisk bare burde slette henne fra facebook og ikke tenke noe mer på henne. Kan sikkert være best for henne og så hun ikke har mulighet til å sitte og se på bilder av han og meg sammen noe mer. Det at hun stadig tar kontakt skaper da en ny krangel om dette mellom meg og samboer og det kan jo faktisk ødelegge forholdet. Om det er det hun er ute etter, er hun jammen meg smart! Å få henne som stemor til mine barn er totalt utelukket...så noe må jeg jo gjøre med det. Og jeg vet han elsker meg og vil være her. Så...hmmmm.... jeg trenger bare å være sikker på at det ikke er noe mer mellom de før jeg sletter henne. Syns det lukter dritt av hele greia.

Skrevet

Kjøp deg et nytt simkort i tillegg til det du vanligvis bruker. Og gå inn på tlf hans og endre hennes nr til ditt nye nr. Da får du alle evt mld han sender henne. Kanskje slemt, men er en måte å få fred på hvis det visr seg at de ikke har kontakt. Skjønner du har det vondt. Har vært borti noe lignende. Og vet det er for jævlig.. Lykke til!

Skrevet

Ja, det var jo virkelig en knakende god oppskrift på hvordan man kan få et sunt og godt forhold....

Skrevet

Jeg tror hun som har svart belte i å ligge med gifte mannfolk over her har helt rett. At hun er litt småbitter over at han valgte deg og ikke henne og at hun derfor sender deg noen småstikk i ren syrlighet på Facebook.

Du har sagt til mannen din at du vil ta ham tilbake. Da må du legge hjertet ditt i hans hender igjen og håpe på at han holder det varsomt og trygt.

Dvs: slett hurpe-dama fra Facebook.

Skrevet

Hun er slettet. Om hun likevell tar kontakt nå, må samboer ordne opp i det har han fått beskjed om og det var han enig i. så da får jeg glemme det og håpe at det aldri kommer opp igjen.

Skrevet

enig med anonym 11:45, hun tar bare kontakt for å irritere deg. Jeg syns også du burde kvitte deg med henne som facebookvenn, og late som hun ikke eksisterer i din verden. Det er virkelig ingen grunn til å svare henne i det hele tatt.

Skrevet

har aldri opplevd utroskap, og håper virkelig aldri jeg gjør det heller, så sikkert vanskelig å si hva jeg ville gjort i din situasjon.. Men jeg har nulltoleranse for det! Hadde aldri greid å føle meg bra nok for mannen min noen gang igjen hvis han var kåt på ei anna dame.. Jeg vil ikke vite hvem han synes er pene eller ikke.. får han holde for seg selv..

Det er mulig de har kontakt enda, selv om de ikke gjør noe.. Det kan også hende hun vil lette på samvittigheten.. men mest tenker jeg hun er sjalu på deg og forelska i han, og gjerne "vil" deet skal gå dårlig..

MEN, prat med kjæresten din om dette! Du kan jo fortelle han at hun som om det av og til..

Lykke til.. Håper du aldri opplever utroskap igjen, kjæresten din fortjener deg egentlig ikke, han er heldig

Skrevet

Takk for det! Håper også jeg slipper dette en gang til. Eksen min var også utro mot meg, så jeg er ganske brent nå. Om det skjer igjen kommer jeg til å leve alene resten av livet mitt. Skjønner ikke hvorfor det skjer med meg heller... Jeg er ingen fotomodell, men er en normalt pen jente, helt grei kropp, har sex med mannen min flere ganger i uka, lager mat til han, vasker og fikser hjemme, er blid og fornøyd og gjør at han føler seg bra. Han sier selv han ikke har noe å klage på. Uff...må bare ikke tenke på det kanskje? og legge det bak meg...

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...