Gå til innhold

Tips til god parfyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ønsket meg parfyme til jul av mannen min, men trenger noen gode forslag. Noe som ikke lukter for søtt og "tungt", hvis dere skjønner? Har litt sansen for Valentino, men nå husker jeg ikke hva akkurat den parfymen het. Men tar altså gjerne imot noen gode tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laila. Norsk parfyme som lukter friskt :o)

Skrevet

Den nyeste fra Chanel er nydelig. Diesel har også kommet med to nye dameparfymer som er kjempedeilige.

Skrevet

versace- bright chrystal :)

herlig og frisk , bruker den selv:)

klem fra Sandnessjøen :)

Skrevet

Jeg synes versace bright chrystal er utrolig søt. KJøpte den på ferie i sommer, og klarer den ikke lenger. var veldig god da jeg prøvde den i butikken, men når jeg går med den føler jeg nesten at jeg går i en rosa sky.

Var og testa ut mange parfymer nå i helga, men samme kriterier som deg, ikke tung og ikke søt. Enda på jadore. Ellers bruker jeg nå hugo boss femme. Den finnes i to utgaver (en rosa farge og en mørk rød) samme duft, men den ene er mer intens. Begge er gode og ikke tunge. Ellers liker jeg noa perle fra cacharel. . Alle hugo boss er egentig god.

Ta deg en tur i butikken. Umulig å spørre seg frem egentlig, for lukten er ikke den samme på to personer. Så prøv på sånne prøvepinner, og prøv de to du liker best på hendene dine. Gå med de en stund, og kjenn etter. Du blir helt tullete av å lukte på mange.

Skrevet

Jeg elsker Escada summerbreeze =) Men det spørs vel om den selges enda.. Kommer nye dufter hver sommer, og selges som regel ut i løpet av sommeren.

Men Amor Amor er også god, men kanskje litt søt.

Huff, jeg var visst ikke til rare hjelpen =o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...