*-* Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har hatt en litt hektisk tid på jobb i det siste som kuluminerte litt det siste døgnet nå. I formiddag fikk jeg plutselig ganske mye tynn utflod på en gang. Jeg tror kanskje jeg har hatt det en gang før, men husker ikke, Er det vanlig? Det kan ikke være fostervann som lekker fordi jeg har stressa? LItt nervøs nå..
Juli, mamma til 3 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 det har skjedd med meg også, visst jeg har sprunget e.l. tror det er helt normalt
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 hadde kontaktet legen eg da. vertfall vist det var mykje, men veit at det er mange som har en del utflod. der de føler at det rinner heletiden.
Fru Hansen med frøet Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg tror nok det bare er utflod. Hvis det er forstervann så slutter det ikke å renne. Jeg opplevde også å plutselig få masse tynt utflod, er ganske ubehagelig. Du kan jo kontakte lege hvis du er usikker, kan være greit å høre det fra en fagperson også! Lykke til:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå