Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Off .. jeg røyker ikke og har aldri gjort det....men min mann gjør det dessverre......det skjer at jeg må kjøpe med røyk til mannen min når vi er ute og handler..siden jeg er 6 mnd gravid synes jeg dette er skikkelig ubehagelig fordi de som sitter i kassen ser ordentlig nedlatende , hånlig og stygt på meg fordi de tror det er jeg som skal ha røyken....Det ser nesten ut som de har lyst til å slenge noen skikkelig stygge gloser....Dette har nå blitt så ubehagelig at jeg nekter å kjøpe mer til mannen min.. Synes det er dårlig holdning av folk som jobber i butikker å se sånn på gravide og anta at det er vi som røyker dem....Man trenger jo ikke anta at alle som kjøper røyk skal røyke dem selv da:(
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ja, det er dårlig. Jeg fikk samme følelsen når jeg kjøpte snus til far i huset da jeg hadde stor mage. Skikkelig kjip følelse. Det samme når man sitter i en øldrikkende gruppe mennesker og tar en munkholm, folk stirrer jo som om du skulle vært ondskapen sjøl.
Turid Laila Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Haha Flettemette, det opplevde jeg og, men jeg syns det var ganske artig med alle de stygge blikkene da jeg drakk munkholm i godt lag, eller da vi var ute på byen. Kikket bare stygt tilbake jeg
millie+2klumper Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Kan ikke du be mannen din kjøpe røyk selv da bare? det gjorde jeg når jeg gikk gravid. nekta og kjøpe røyk til han. Han klarer da det fint selv! For det SER faktisk stygt ut når gravide kjøper røyk.. Liker ikke å kjøpe røyk til han nå heller jeg.. Siden vi bor på et "lite" sted og de fleste vet at jeg har en baby. Eller så har jeg jo som oftest småtten med og så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå