Gå til innhold

Hva slags votter bruker dere på 3åringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alder spiller kanskje ikke så stor rolle, men små hender trenger gode votter som ikke er så store og klumpete. Har et par fra Lindex. Helt greie, men blir fort våte.

Så på et par fra reima, men usikker hvilken str jeg bør gå for..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter tips her inne kjøper vi bare Hestra votter eller hansker. Mine gutter liker best hansker. Koster 150, men holder varmen selv om de blir våte.

Skrevet

Jeg har ett par regnvotter fra HH (tror str 4 år - hun blir 4 til våren) og ett par Reima, mener det også var str 4 år. Jeg får dem på meg (sistnevnte), selv om de ikke akkurat er passelige, og hun er tilsynelatende fornøyd selv om hun ikke er noen vottefan.

Skrevet

Hansker er ikke veldig aktuelt her i gården..

Så på hestra, en syntes de var så store. Prøvde de på gutten min, men de var visst vonde (!?). Tror ikke de kosta 150 på barnas hus, mener det var 300 jeg... MEn nå er vel Barnas hus bra overpriset? eller tar jeg feil nå?

Skrevet

Det er forskjellig typer Hästravotter, derav de ulike prisene (noen er med gore tex, noen med ullfôr osv.)

Anbefaler Hästra jeg også.

Skrevet

Hvor kjøper dere disse hestravottene da?

Skrevet

Jeg har brukt Nanook eller åssen det skrives.. Hu er 20 mnd da, men det er gummi inni hånda så det er lett å få tak i ting...

Skrevet

Han har noen tynne ullvotter, et par HH regnvotter og to par reimavotter. Ta med ungen i butikken og prøv :)

Skrevet

Bruker mest Regnvotter fra reflex med fleece for, da er han både tørr og varm.

Han har også Troll votter, Reima, Reflex, Lego og HH - men de blir fort våte. Selv om det er ullfor, synes jeg han blir kald på henda.

Kommer til å kjøpe regnvotter fra Troll, med ullfor.

Vi bor i Bergen, og det er sjelden skikkelig kaldt. Mest surt og vått egentlig.

Skrevet

Bytter mellom hjemmestrikkede Selbuvotter og et annet par hjemmestrikkede ullvotter. Aldri kald på hendene, også selv om han skulle bli litt våt gjennom :-)

Skrevet

Nei jeg gidder som regel ikke ta med ungene i butikken. Skal sjekke på aktive barn.

Troll regnvotter, hvor får man de da? er det babyshop, rudo eller sportsbutikker dere går i eller?

Skrevet

Vi bruker hestra babyzip til gutten vår på 2,5.

De er knall gode altså. De har de inne på aktivebarn.

Skrevet

Har troll til gutten min, og får veldig skryt i barnehagen av disse da de ikke er så store og klumpete.

Har også troll sine regnvotter med ullfor inni. De er kjøpt på salg hos kidsfashion.no

Skrevet

Da er det jo litt vanskelig å svare dge på størrelser. Jeg aner jo ikke om du har små, store eller gjennomsnittlige barn. Min sønn er lang for alderen, med store hender og føtter, han er 3 og bruker str 4 år (av og til 5)

Jeg har veldig gode erfaringer med Reima og ullforet HH. Barnehagen gir også masse gode tilbakemeldinger på de. Han blir aldri gjennomvåt, og holder seg varm. Det er mange gode votter på markedet, til all slags vær.

Skrevet

Har ReimaTec votter.

Dem er tynne, vann & vindtette.

Med glidelås ned til tommelen slik at dem er lette å få på.

Dette er de eneste vottene min sønn IKKE tar av seg :))

Skrevet

Han er 2, 5 år forresten og bruker str 1. (det er ikke alder str)

Jeg spurte bare dama i butikken hvilken str han trengte.

250,- på Reflex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...