dritgrei hei hei! Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 ...Den gjengen som er her inne nå, den er relativt fersk den.... så du må ikke føle på, og tenke på og lage restriksjoner og slikt.... også er vi noen som har møtt hverandre en gang, også har jeg møtt Maud litt fler, men kanskje bare fire eller.... Men man blir jo kjent her inne, det er det som er artig!
Gjest amandine Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Det var akkurat den gode tonen jeg falt for! Men har ikke hengt på så lenge, vet du, og det er noe med det som skrives(spesielt i søvnløs tåketilstand) som ikke alltid blir som det var ment he he.( Av erfaring med sms med 17 år gammel bonusdatter:) Sånn som det er her i huset nå om dagen, er det pur lykke for meg å treffe dere alle i forbifarten! Ha en fin dag, nå skal jeg amme, skifte bleie, handle, vaske, hente barn , lage middag, få besøk, flette inn en juleavslutning og komme for sent på FAUmøte og alle sånne ting som vi mammaer driver med(nesten uten at noen ser det...) stor klem fra meg
Maud Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Akkurat dette innlegget tenkte jeg også at jeg skulle skrive i går. Vi er noen som har truffet hverandre en gang, noen flere ganger enn én, men de aller fleste kjenner vi her inne fra. Det er alltid plass til nye og etter noen innlegg kjenner vi plutselig de nye også :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå