bkatrine med bitteliten spire Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Og gyn kunne ikke finne noen hjerteslag....er tidlig kanskje?? Hun sa hun var litt urolig men ikke så mye, tatt ny blodprøve som jeg får svar på i dag, ny ul i morgen.... Samtidig er brystene ikke så vonde lenger.... Ellers så det greit ut der inne, noe uregelmessigheter rundt kantene som hun sa.....uff, føler jeg blir helt hysterisk her inne, men ALLE mine venninner har mistet første gangen...og går egentlig bare å venter at det skal skje meg. Noen som kan berolige meg.... Hilsen ei som er hysterisk mot sin vilje...
Gjest 5 andre Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ta det med ro Det er mer sannsynlig at man beholder enn at man mister. En må jo bryte "trenden" i vennegjengen også Lykke til med graviditeten og UL i morgen!
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Hei, Takk for det, har ikke tenkt på det på den måten før :-))) Nettop fått svar på blodprøvene og de var 23,000 i dag så fordobling på to dager :-) Helt normalt så er ganske så happy nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå