Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Våknet kl.8 i morrest av telefon fra min søster.. Hun sa at huset til farfaren til dattera mi på 5år brant! Fikk det travelt med å komme meg opp av senga å undersøke mer gitt! :s Huff, var skikkelig ekkelt å våkne opp til noe sånt.. Vært i kontakt med faren til jentungen nå da.. Farfaren ligger på sykehuset, tilstand uvisst enda.. Ihvertfall brann- og røykskader.. Huff, ikke morro...
Ayka 09+13+14 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Fått høre noe mer om hvordan det går? Skummelt når sånt skjer... Jeg er påpasselig med å sjekke batteriet i brannvasleren hver mnd. Det redder liv!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Huffamei! Sender deg en god klem! Våknet selv av en sånn tlf for 3 år siden forskjellen var bare at det var mitt hus som brandt. Heldigvis ble ingen mennesker skadet og mange av de sakene som betyr noe for oss gikk å redde. Etter den opplevelsen å stå å se på at sitt eget hus brenner å det er ingenting du kan gjøre har jeg back up på alle bilder og gaver osv som betyr massse ligger i bankboks. Og alle brannvarslerene skjekkes gjevnlig. Håper det går bra med alle som er involvert og at det ikke ble for store skader på eiendeler som betyr noe.
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Hei! Takk for omtanken! Hele huset er røykskadet, alle rutene knust, og det meste totalskadd.. Vet ikke så mye annet enn at vedkommende ligger på sykehus med røyk- og brannskader.. Men håper det ikke er så veldig alvorlig! Får vel høre mer etterhvert, når ting har roet seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå