Gå til innhold

Svake positive gr.tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nå testet i 5 dager...testene har vært ultrasvake i 4 dager, men streken er der. Problemet er at testene ikke blir sterkere ettersom dagene går...Lurer på hva som skjer...noen som har opplevd noe lignende?

Var hos legen pga UVI på fredag og da tok hun en graviditets test også og sa den var negativ...men jeg hadde vært på do 20 min før så urinen var veldig utvannet og det var på fredag og IKM er i morgen.

Har noen vært borti det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den svak positiv så er den positiv. :) Gratulerer!

Ta en ny test om en uke eller 2 så får du en sterk strek! :)

Skrevet

synes det høres ut som du er gravid, jeg! :-) Grattis!!

Streken vil aldri komme opp med mindre du produserer HCG, og testen du tok hos legen kan du nok se bort ifra ettersom den var tatt på utvannet urin. Jeg hadde nok hatt mye større tiltro til hjemmetester tatt på morgenurin. :-)

Skrevet

Hadde også en nesten like sterk strek på eggløsningstest i morges...men den var ikke supersterk men NESTEN like sterk som teststreken. Mitt problem nå er at jeg har mensensmerter akkurat nå....kan hende det ikke går så bra, men fint å vite at jeg kan bli gravid.

Hadde en SA for et år siden og har vært prøver i to år snart så jeg håper så innderilg at jeg er gravid:)

takk for trøstende ord:)

Noen andre som har opplevd det samme??

Skrevet

ja, jeg har det likedan... har fått noe svakt positive tester 4-5 dager, fikk også dette i sommer noe som viste seg å være en kjemisk graviditet.

men denne gangen har ikke tr kommet enda, så vet ikke hva det er, men både lege test og cb dig er neg, mens andre tester slå det ut svakt på.

dette er veldig forvirrende, og skjønner at du er frustrert.

Får jo håpe i ditt tilfelle at du faktisk er gravid da!

Skrevet

Men blir strekene dine litt sterkere?? uff jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro..sa legen at du hadde kjemosk i sommer eller er det noe du tror?? mine tester blir ikke sterkere (tror jeg da)...testet med billigtester og har testet med Quick respons nå...den er svak den og...men har mensensmerter nå så da er jeg nok ikke gravid denne gangen...

Når har du IKM?

Skrevet

det i sommer er bare noe jeg tror, eller er ganske sikker, grunnet mitt ene grav symtom som aldri slå feil, nemlig neseblod! he, he...

jeg vet liksom ikke om de kanskje har blitt en smule sterkere... det ligger to på siden min nr 1 tatt lørdag kveld nr 2 tatt i går kveld, vet liksom ikke om den er noe sterkere jeg men... jeg har også fått to kjempelyse rosa streker på 2 stk qr, ser også ut som skygge strek, men qr har jeg aldri fått skygge strek på før, stoler nesten mer på de egentlig!

så da skal du nok ikke se bort fra at du er gravid? der det lenge til ikm da?

jeg er 9 dager over...

Skrevet

OK, men hvor lenge hadde du positive tester i sommer?

Har IKM i dag..kanskje i morgen..og har vo dt i magen nå...

Jeg skjønner ikke noen ting jeg...dette kan liksom ikke være skyggestreker..

Jeg finner ikke de bildene av dine tester jeg...*lete*

Skrevet

tror de skal ligge på mine album........ vet det er fler som sier de ikke finner bildene, så ikke vet jeg... jeg kommer i allefall inn på dem når jeg trykker på mine offentlige bilder.

i sommer hadde jeg vel en 3 dager eller sånn, så ble de negative igjen...

håper for deg da, er jo rart hvis så mange tester skal ta feil, så mange dager.... har du vært gravid før da? vet du om du prod evt sent hcg?

Skrevet

Merkelig dette her altså...

Hadde en SA for 1 år siden, men testet ganske senta og den var positiv...nå har jeg helt forferdelige magesmerter og det var et lite blodspor på papiret når jeg var på do nå...kanskje deter en veeeldig tidelig SA...

det kan jo også gå bra da;)

har du ingen symptomer på mensen eller?

Skrevet

jeg var sikker på den kom i forrige uke... var på do å sjekka hver 1/2 time, he, he, men ikkeno blod, bare utflod... ømme pupper og veldig hormonell, men det kan jo både være mens og graviditet lissom..

Kjenner et slags press eller hva jeg skal si i "musa" til tider.

Det har liksom murra jevnt 3-4 uker nå....

jeg begynner jo å lure litt når meg har begynnt å stå opp om natta for å tisse også da.. hmmmmmm rare greier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...