lucky_mom Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Mellomsta klager så over at det klør i baken etter leggetid. Har jo lest at dette er symptom på mark, men jeg kan ikke se noe... Kan hun ha det selv om jeg ikke ser noe..? Og bør vi ta medisin hele familien "i tilfelle"..? Får man sånn medisin reseptfritt på apoteket..? Mange spørsmål her, men jeg er litt uvitende da vi (takk og pris) foreløpig har vært forskånet for mark...
Libido- Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Du skal se marken i avføringa. Medisinen får du reseptfritt, men skal ikke tas uten grunn.
Bøggly Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Min sønn hadde også slik kløe etter leggetid. Kunne ikke se noen mark, men han ble nesten desperat av kløe. Så ingen annen mulighet enn å prøve marktabletter til slutt, og da gikk det over.... Så ja, det var nok mark, selv om jeg ikke kunne se noe. Behandlet ikke resten av fam., men var veldig påpasselig med håndvask og vasket hans kluter/hånklær/truser for seg selv osv.
Snupi27 Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 man MÅ medisinere hele familien om noen har mark i familien. det er så sinnsykt smittsomt! skift oxo på sengetøyet på alle sengene og. eggene kan leve i flere dager i sengetøyet.. får kjøpt medisin reseptfritt på apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå