LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Oppdatet plutselig at jeg manglet en julegave, til en jente som blir ett år i jula. Hva er kjekt/lurt/ønskelig som ligger på en pris +/- 100-150 kr? Drar å handler snart, så kjekt med noen tips =))
Minnie Mom Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Har jenta eldre søsken? Har litt å si for om de har mye leker fra før.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Ull ja, det husker jeg at jeg ønska til første jula! Hun er førstefødt, men bortskjemt så det holder, så tror ikke leker egentlig er på ønskelista.
Minnie Mom Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Spørs jo litt hva slags leker hun har nå? Har hun mye babyleker eller har hun også noe som passer for ettåringer? Puttekasse, lær-å-gå-vogn, bøker, liten myk dukke, Duplo, Fisher Price Little People har mye fint, cd med barnesanger. Av ulltøy så synes jeg Janus body med blonde på ermene og liten sløyfe i halsen er veldig fine, myke og gode og samtidig pene å se på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå