Gå til innhold

irriterende vaner/uvaner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler her inne som bruker 15/20 min bare på å komme seg ut døren til stadighet....Har en sånn greie med å sjekke at jeg har skrudd av ditt og datt og at gardinene ikke er for nærme stålampen i tilfelle den skulle komme borti lyspæra og ta fyr....At ledningen til ovnen ikke ligger for nærme på gulvet pga kan smelte osv.....Kan sjekke etter om jeg har låst døra fler ganger og allikevel være usikker.....faen så slitsomt altså......Jeg blir gal av dette......herregud jeg er jo helt skrudd i kålen:) hehe. går liksom 4 runder i huset for å sjekke at alt er trygt liksom......Off tror det kommer av oppveksten min,,,, Har en far som allid maste om at du må huske å slå av ditt og passe på datt og sjekke her og sjekke der....hehe....han har smittet meg med bekymringer:) Er det fler her som holder på sånn:) eventuelt har klart å legge disse uvanene på hylla....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei...

bare som,er på badet jeg, og løper til jobb med lyset på, vinduet åpent..

Skrevet

Jeg er akkurat som deg HI!

MÅ dobbeltsjekke alt ALLTID! Utrolug slitsomt ja..

Pappan min var også sånn, men ikke så ille som meg tror jeg. Men var alltid et spm. om vi hadde husket kaffetrakteren (å hente jo vi snudde for å sjekke om vi skulle på ferie =P ), om døra var lås o.l...

Jeg har ikke klart å legge det fra meg. Sjekker også de samme tingene 100 ganger før jeg legger meg. Sjekker tilogmed stekeovnene selv om jeg vet at den ikke har vørt i bruk den dagen..

Skrevet

Jeg har blitt utrolig mye bedre. Før var jeg helt på trynet, særlig når jeg bodde alene. Jeg måtte flere ganger ta taxi hjem fordi jeg var overbevist om at jeg hadde glemt å slå av kaffetrakteren. Sjekka at alt var låst og avslått tjue ganger før jeg gikk ut.

Jeg må fortsatt dobbelsjekke alle stearinlys (før turte jeg nesten aldri brenne dem engang i frykt for å glemme dem), og jeg dobbelsjekker alltid at stekeovn og kokeplater er avslått, men bortsett fra det er jeg blitt riktig så avslappet:)

Jeg kjenner fortsatt av og til et lite stikk i brystet om at det er noe jeg har glemt, men jeg har blitt mye flinkere til å ikke la det ta overhånd, og å tenke "joda, jeg skrudde av varmeovnen" isteden for å få panikk og dra hjem.

Jeg har blitt bedre etter at jeg fikk barn jeg, enda en skulle tro at det gjorde saken enda værre. Har til og med blitt kvitt heisskrekken:)

Jeg har derimot fått noia for karuseller og bilkjøring, så jeg har vel bare byttet redsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...