Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres sikkert helt dumt ut, men mannen min fiser om natta og jeg holder på å bli sprø. Det kan gjerne virke som en filleting, men det har for meg blitt et stort problem. Han fiser hele natten så jeg blir kjempekvalm og må legge meg på sofaen. Nå er det sånn at jeg gruer meg til vi skal legge oss og han sovner, ligger bare og venter på den grusomme stanken. Det holder på å ødelegge forholdet, jeg får ikke sove og blir mer og mer frustrert. Han sier han ikke merker noe selv.

Noen som har råd? Høres dette helt sprøtt ut? Holder på å klikke for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

min sambo fiser mye han også,er til å bli gal av!! men det er om morningen,sier han må gå på do å gjør det men så sier han bare at han kan ikke noe for det,men jeg HØRER at han presser di ut!!!

jeg kan også være uheldig å slippe en fis,men det er ikke som om jeg sitter her å presser dem ut med vilje...synes det er vemmelig!!

Skrevet

Få dem til å gå å skaffe seg noe for magen på helsekost da:-P Han mannen din har sikkert en ubalanse i tarmen eller noe,

Skrevet

hahahahhaha! nå ler jeg så jeg holder på og dø på meg. jeg har aldri vokst fra prompehumoren. jeg skjønner at dette er kjempefrustrerende, men hva skal man gjøre....kanskje han må legge om kostholdet litt. ikke server han noe som kan fremkalle luft i magen i hvertfall! og spør om råd på apoteket.

lykke til!!!

Skrevet

Kan ikke annet enn le jeg heller asså :P hehehe......

Men spiser han noe han ikke tåler eller??

Kanskje han burde prøve noe midler mot luft i magen, det finnes i vert fall på apoteket :)

huff, stakkars deg :)

Skrevet

Vi promper 2 til 3 liter for dagen. Alle promper om natta uten at vi veit om det.

Skrevet

Vet dere hva?? jeg har akkuratt samme problem! Jeg holder på å klikke. Min sier også at han ikke kan noe for det, men jeg HØRER som en annen her også sa, at han presser den ut! Jeg blir så forbanna!!!

Skrevet

Ei venninne av meg sov rompe mot rompe med eksen sin. Hun våknet av ristingen i sin rompe når han feis! (Han våknet av hennes latterkrampe)

Til dere som plages av at mannen promper: Kan dere høre at mannen presser ut prompen? Dersom han sover, gjør han det ubevisst. Etter fødselen kan det være dere som sliter med fiseringen, og det er ikke bare når dere sover....

Noen tips: Sørg for å sovne først. Ikke ha dobbeltdyne sammen. Sett opp vinduet. Evt legg dere til å sove på et annet rom. Sover man så sover man. Forholdet er ikke over bare fordi man sover i hver sin seng.

Skrevet

HALLO!!!

Dette er jo bare KOMISK! Tenk å regera på DET!! Alle burde vita at det er heilt normalt å fisa! ALLE mennesker fis og raper i gjennomsnitt 70-80 gonger gjennom eit døgn....dersom det ikkje skjer i løpet av dagen så må det jo koma om natta. Dersom ein slit med det så kjøp deg ei eiga dyne dersom de har dobbeldyne. Du har jammen eit lite problem når du let deg irritera over det som er normalt for ALLE - også for deg.

Snakk om hormoner på avvegar..... hehe

Dessutan så deler eg sjølv seng med ein fisande mann, men har ALDRI kome på at eg skulle irritera meg over det. Dersom det skulle gå ut over ekteskapet.....ja så ville eg heller sett etter kva som EIGENTLEG var problemet i forholdet. Dersom fising skal vera "skilsmissegrunn" så vil eg påstå at då er ikkje forholdet særleg sterkt i utgangspunktet.

Lukke til med fisinga!!!

Skrevet

jah, den fisinga kan værre irriterende, har merket at det irriterer meg mer nå som jeg er gravid enn ellers. til vanlig jobber jeg innen helsevesnet og har aldri noen problemer med det der...men når det gjelder mannen min blir det noe helt annet for tiden :S...er sikkert hormoner og det går nok over, når ting går inn i det normale igjen.

Dattra mi er i prompehumorfasen, og hun ler hver gang når noen slipper en fis eller kommer med div ord som har med rompe å gjøre, og den forklaringen jeg gir henne da er at hadde vi ikke fått ut den lufta, hadde vi til slutt blitt så stor som en stor balong og sprukket

Skrevet

mrs. no-asshole:

Har du i det hele tatt tenkt på hva du faktisk sier her?

Du vurderer faktisk brudd om ikke han slutter å fise i søvne...

Som hun over her skrev; da ville jeg satt meg ned og tenkt på hva som EGENTLIG er problemet i forholdet...

Skrevet

æsj, ser jeg skrev litt feil her over...

Det jeg mente var at du lar fising gå utover forholdet til mannen din...

Hva sier mannen din forresten? Han må jo være helt fortvilt stakkar...

Skrevet

DU SOM IKKJE TÅLER AT MANNEN FISER FÅR DU KJØPE DEN PROMPE FORSKER TRUSEBUKSEN MED OPPSAMLINGS POSER PÅ RYGGEN.

TÅLER DOKKE AT IKKJE MANNEN PROMPER KOR I HELVETE SKAL HAN GÅ MED KORK I ÆSEN RESTEN AV LIVE. DA KAN DOKKE HELLER LEVE ALEINE NÅR DETTA PLAGER DOKKE. KANSJE DOKKE VOKNER OM NATTA OG LURE PÅ KORFOR DET LUKTER PÅ ROMMET DOKKES NOR DOKKE BUR ALEINE.

• 4 uker senere...
Skrevet

hehe dette var litt vittig å lese :)

Men som det sies her, det er ikke hans feil at han promper om natta, det gjør garantert du også!

Men, jeg mener det finnes noen tabletter som en kan kjøpe på apoteket eller helsekost som hjelper mot trøblete mager med mye sur gass! Gå og undersøk iallefall, det koster ikke så mye å prøve disse tablettene :)

Skrevet

æsj as.. når man holder på å bli forgiftet av det, så er det kanskje på tide å gjøre noe med det :P (man kan faktisk dø av butangass, om enn i store mengder :P)

Skrevet

(må prøve å være litt mindre ivrig på enterknappen hehe)

kan han ha melkeallergi? eller spise annet han ikke tåler? mye sukker/frukt?

beste er vel å gå over til å spise mer sunt, med mer grønnsaker (man får lettere gass (og sopp) av frukt :P

jeg skjønner godt at det er et problem jeg, når man blir fysisk uvel, så er nok nok :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...