Gå til innhold

Da hører jeg til her igjen:) 2 år siden sist..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble gravid på denne tiden for 2 år siden da og har nå en vakker jente på 17 mnd. Klaffet på første forsøk denne gangen så vi er heldige(og litkk sjokkerte). Blir spennende å se hvordan dette svangerskapet blir ifht det andre, da slapp jeg heldig unna det meste aav ubehag. Men merker godt den samme trøttheten kommer sigende...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer gratulerer!!!

Hvor langt er du på vei ? :)

Skrevet

Tusen takk, jeg er 4+2 i dag, har tatt to QR som var svake men helt klart positive så da håper jeg det stemmer. Har samme symptomer som sist; trøtt, fryser lett og tisser hele tiden.

Skrevet

Hei:)

Tror jeg husker igjen nicket ditt fra sist:) Jeg og har en på 17mnd. Er nå 4+4. Dette er nr. tre for oss, har en jente på 5 og. Du må ha lykke til:) Jeg krysser alt for at dette skal gå bra! Har bestilt tidlig UL på volvat den 22 desember, blir spennende.

Jeg er og utrolig trøtt for tiden, småkvalm og uggen, men jeg må si at jeg nyter det:)

Skrevet

Å da gikk vi sikkert gravide her inne sammen ja:) Vi skal også på tidlig ul på volvat, bestiller til uke 13 som sist. Synes det er trygt jeg:) Masse lykke til til deg også, nå får vi følge hverandre igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...