GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 uff er så lei nå=( Har vondt i ryggen får ikke sove om nettene,må på toalettet minst 5 ganger =( Finner ingen behagelige stillinger å slappe av i=( Eneste er å logge på den ene siden i sengen, men kan jo ikke ligge der hele dagen.. Uff klageinlegg dette her=( Noen andre som har det likt?
alvilde Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 jepp, har termin i morra. å jeg er så lei. så skjønner deg
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 heldig su som snart er ferdig har 6 uker igjen=(
minimee->Trym Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Du er ikke alene! Er forbaskade lei av å være handikappa! Ikke får jeg knytt skolissene, å bøye meg er vaskelig og nattesøvn kan jeg se langt etter! Vondt i ben og rygg titt og ofte... Har vært heldig frem til nå, men merker at det tynger seg ja. Har 6,5 uker igjen!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jepp, du er ikke alene......
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er lei. Lei av å ikke sove skikkelig om natta. Lei av andre som skal blande seg borti. Du må komme deg ut å gå. Det er da vel ikke noe problem å gjøre husarbeid. Jo, ryggen verker som f bare jeg prøver å gjøre noe.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 lei eg også, vil ha den lille frøknenen ut nå.. har termin i dag... låg med rier i hele natt, men neida,, bare lurer meg
soniya Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Er også veldig lei nå. Gruer meg litt til fødselen men det blir deilig å bli kvitt magen... og endelig møte lille nurket. Er 5 dager over termin.... har en del vonde kynnere som kommer og går, men ikke noe å skryte av :-(
Giinaღ Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Jeg henger meg på. Begynner å bli lei nå. Synes denne jula blir litt kjedelig også,,,, har lyst å drikke vin og dra på julebord som alle andre. Blæh! Kunne godt blitt januar i morra for min del (har 6 uker igjen)
MintCondition Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Ah, jeg er faktisk ikke lei jeg, heldigvis 14 dager til termin, og formen er bra. Akkurat kommet hjem fra julegaveshopping, null problemer..men han kan godt komme snart allikevel altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå