Venter nr 2:)) Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Noen som har peiling på dette?Litt info om dette? Har søkt om dette i september,men har enda ikke fått svar fra nav.De skulle ha fattet et vedtak den 2.desember,men ringte de 4.desember og da hadde de enda ikke fattet vedtaket. Synes dette er veldi dårlig gjort.Trenger jo penger til jul vi også,har ikke fått noen penger siden da jeg søkte, har bare motatt barnetrygd osv... Noen som kan fortelle meg hva jeg kan og skal gjøre??De skulle jo ha vært ferdig med søknaden min for snart en uke siden!!! På forhand tusen takk for svar!!
alvilde Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 jeg vet ikke helt hva jeg skal svare men kan jo fortelle om meg. jeg søkte om rehabeliteringspenger, det tok noen mnd før jeg fikk de å da jeg fikk de, fikk jeg etterbetalt. men du må bare purre på de, det gjorde jeg. de er jo så treige
Venter nr 2:)) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk for svar!! Off..ja jeg skal ringe igjen i moren visst jeg ikke har fått noe brav fra de i posten!!Synes de er nok å stri med om ikke en skal måtte streve sann økonomisk med oppi det hele.Når en har alle rettighetene til å få denne stønaden og de har fått all nødvendig dokumentasjon. Gikk de mange mnd før du mottok det fra de da? Mvh:)
alvilde Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 jeg fikk pengene før brevet kom, så bare hold øye med kontoen din;) søkte i aug å begynte å få det i nov, fikk da etterbetalt for oktober. ja du må bare purre på de vis ikke tar det lang tid. bare spør de hva du skal leve på i jula. luft å kjærlighet? det går jo ikke. håper du får de snart. klem
Randis Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg fikk det på dagen. Tror det spørs hvilken kommune du bor i og saksbehandleren din. Håper du får noe snart. Ikke moro å være blakk. Spesielt ikke før jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå