Vinden blåser Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg skal kreve å ha med meg HUNDER på neste fødsel!! Og et par undulater..undulater er jo søte de.... har pr dags dato ikke annet enn hybelkaniner,men skal pina meg anskaffe meg båder hunder og undulater (ja-i flertall ja) før neste fødsel. Kan jeg ta med meg hybelkaninene også da kanskje?? de burde klare å vokse seg store og fine til da..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Hahahahahaha Ler meg skakk;) men,er det noe bedre med hun blonde bimbo dama da?? Kjærevene..makan asså.. jammen glad jeg er rimelig "normal"
Soleie m/3 gull :) Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 ler meg i hel!! vi er ikke sånne som planlegger livet rundt babyen. haha. litt av et sjokk det blir for dem!!
Vinden blåser Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 måtte spørre mannen min hvorfor ikke jeg fikk gucci stelleveske og bæreseler.. han påstår det er fordi at ingen er glade i oss..... hehe... men det å SOVE seg fra 3-10 cm!!!?!!!!! pokker og...det vil jeg også prøve!!!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 altså, faren gadd ikke ta seg fri for fødselen?? til nød halve dagen?? Herlighet... Hun ligner på ei bekjent jeg har - bare litt rundere+gravid.. var AKKURAT som å høre henne også.. Like blond og bimbo.. Holdt på å le meg i hjel av noen ting.. Men når det er sagt, det er vel den mest intime dokumentaren jeg har sett til dags dato.. Kan ikke huske at "In the womb" var sånn.. ei heller "Jordmødre" eller "Sykehuset".. Hvor vi fikk se så godt når ungen kom.. Mannen satt med skrekkslagens gap gjennom den delen, snudde seg til meg og sa "Og dette prøver du på å få gjennomgå??? Du er ikke klok!!"
3 prins på vei Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Er glad for å høre at det ikke bare var jeg som satt og tenkte at velkommen til den virkelige verden når de endelig kom seg i fødsel. Utrolig mange dumme , storkrevende kjerringer i denne verden, ja og menn også ikke minst!!!!
Randis Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Vi satt godt i sofaen og lo da vi så på de damene der ja.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Jeg bare satt og HÅPET at hun med fødselshypnosen ikke måtte på sykehuset av en eller annen grunn eller få KS. Ville hun skulle oppleve virkeligheten og at babyer ikke PUSTES ut... Og 6000 pund på privat UL????? Pluss 15.000 for barselopphold og 17.000 for privat KS... Pluss Gucci stelleveske og bæresele. Mannen hennes kan jo ikke ha RÅD til å ta seg fri for å være med på fødselen...
blirjegsnartmamma Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 haha ca NOK 400 000,- på ultralyder og en fødsel!!! Hjelpe meg.. Nei, da er det ikke noe rart at han ikke kunne ta seg fri...
blå+? Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 nysgjerrig! hva har dere sett på? høres ikke helt klokt ut ihvertfall:p
Randis Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Jakten på den perfekte fødsel på TV2, tror jeg, igår. Førstegangsfødende som ville ha ting på sitt vis.
blå+? Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Hehe! skulle ha likt å fått med meg det ja..
Yarn Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Og hva med hun hypnose-dama som aldri selv hadde født, men som mente at fødsler ikke trengte være smertefulle. Det var jo ikke smertefullt å snakke, spise eller noe annet naturlig, så hvorfor fødsel? Bare å puste i vei, jenter!
blirjegsnartmamma Skrevet 9. desember 2008 #14 Skrevet 9. desember 2008 hehe ja hun var bra.. Skulle likt å se henne føde!! Men jeg måtte le når de sa hva hun hadde brukt av smertestillende.. 2 flasker lystgass og EN, 1, paracet.. Jeg tar 2 for hodepine liksom.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå