moota m storebror&lillebror Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Heldigvis var jeg alene i bilen!!!!! Så nå sitter jeg her oppe midt i ingenmansland alene med 2 barn.. Vet ikke om jeg får bilen igjen noen gang heller før imorgen. De skal ta et prisoverslag og ringe meg fra verkstedet. Det passet jo max lite nå da!! Rett før jul og nå som jeg har det travelt og har nok av ting og gjøre og plasser jeg skulle vært. Er ikke det typisk????? =( =(
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Veldig typisk. Slikt kan ikke skje midt på sommeren når man ikke trenger bil de neste tre ukene Men det er bra det gikk bra med deg da. Og at du var alene i bilen.
Korse76♥ Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Huff da, det passer vel sjelden å bulke bilen, men bra det gikk bra med deg. Håper den lar seg raskt repareres :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Off ja heldigvis at du var alene i bilen! Gikk alt bra med deg da? Har du fått noe svar på bilen? Håper det ordner seg!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 oi, huffda, i allefall bra det gikk bra med deg. Håper du får bilen tilbake, eller ny bil snart. (ny bil hadde vel vært en fin julegave)
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 Bilen min er klar nå. Det var bare noen småting som måtte fikses heldigvis!! I alle fall i forhold til hva som kunne vært. Det hadde nok gått lenger enn jul til vi hadde funnet ny bil og det er umulig å bo her og jobbe som jeg gjør uten bil, så det er jeg veldig glad for. Jeg har også fått vært hos legen og fått noen smertestillende for hode, nakke og rygg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Så bra da at bilen ikke ble værre skader på enn det som kunne repareres relativt fort. Dumt om du har vondt i hode, nakke og rygg, har legen undersøkt deg ordentlig? kan fort bli alvorlige skader på sikt om du ikke blir undersøkt ordentlig med en gang. Er du sykemeldt nå eller?
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2008 Synes legen undersøkte meg greit ja. Varer det lenge får jeg heller ta kontakt igjen. Jeg er ikke sykemeldt, tar det litt roligere. Har fri om onsdagene og det kjente jeg var godt for det var tungt igår!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Du bør kanskje bli litt sykemeldt da, så det ikke går utover helsa di. Håper selvfølgelig du ikke får noen senskader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå