stinemor87 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Er så klar at det gjør vondt, det er rett og slett det eneste jeg tenker på for tiden. Det går i babysnakk og babyplaner, og stakkars min kjære som må høre på meg da! Vi har planlagt når vi skal begynne å prøve, jeg må jo vente på at han blir klar også, men føler bare at det blir verre nå når jeg vet at det ikke er så altfor lenge til. BARE ET HALVT ÅR!!! Tiden går vel fort, men føles ikke sånn akkurat nå Flere som føler det slik? Måtte bare få ut litt frustrasjon, dessuten skjer det jo så lite på denne siden også...
pytten Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ja, har dte på akkurat samme måte! bortsett fra at vi ikke skal begynne å prøve før om nærmere et år. Allikevel er jeg utålmodig og synes denne ventingen er helt unødvendig. Har nå ventet i to år og merker at det begynner å nærme seg prøvestart. Vil jo gjerne at praktiske ting som jobb og hus skal være på plass først... men barn er jo det største i verden, så hvorfor utsette noe mer?
stinemor87 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Ja det er akkurat det.. Vi må få i orden det med jobb osv... Dessuten må vi flytte, men blir leie i første omgang for vi vil fortsette å bo i Oslo til barnet kommer i skolealder. Men hadde jeg blitt gravid nå hadde det vært supert, men kanskje ikke det beste.. Får vel bare holde ut litt til, plutselig er sommeren her. Og for din del, neste jul kommer nok fort den å. Jeg får nok bare gå å glede meg masse og nyte den tiden vi har for oss selv nå.. Også får jeg se frem til en enda bedre tid med en liten en om ikke så veldig lenge:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå