Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Og ord skal ikke deles på norsk! ARGH!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Seriøs skrives med E ikke Æ! Det var det overskriften egentlig skulle være, men nervøs skrives jo også med e så det var jo egentlig greit, selv om seriøs var ordet jeg irriterte meg mest over akkurat nå.
Pulverpadda Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 OK.... ville ikke brukt så mye energi på å henge seg opp i slike bagateller
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Bagatell og bagatell. Jeg klarer faktisk ikke ta innlegg med disse ordene skrevet feil seriøst. Mulig det er bare meg, men klarer ikke ta slike innlegg alvorlig. HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Åh herregud da mennesk! Folk skriver forskjellig pga dialekt! Ta deg sammen da HI,snakk om å henge seg opp i detaljer og småting!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Ordene uttales med æ-lyd, men skrives fortsatt med e. Det er ikke dialekt når resten av ordene og setningene stort sett er ok bokmål.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Å jeg blir så næææææææææærvøs når noen kommenterer skrive måten min.... OWNOW!!!! Shit, jeg skrev feil!!!
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 hehehehehe=) Dette ær en ækstremt morsomt tråd:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå