Gå til innhold

Hvordan vasker dere dere bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare spyler med dusjen?

Med eller uten såpe?

Bruker dere hendene eller klut?

Ikke tulleinnlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På huk i dusjen med hand og intimsåpe :)

Skrevet

I dusjen med intimsåpe og spyler godt etterpå....

Vasker med hendene!

Tar foran og bak samtidig ;o)

Skrevet

hehe kan godt gå i detalj hvis det et du vil......

Skrevet

i dusjen, såper inn med handa, og spyler godt med dusjen...

men lurer litt på hvorfor du spør?:)

Skrevet

Hm, jeg har trodd at en ikke skulle bruke såpe bak der, bare rent vann. Lurte på hva andre gjør. Jeg synes det er litt ekkelt å liksom skulle vaske der med hendene.

Skrevet

Hehe ;o)

Bare lurte på hvorfor du måtte ned på huk ;o)

Skrevet

Jeg vasker med såpe og bruker henda. Vasker jo henda etter jeg har vaska rompa. Ser ikke hvorfor det skulle være ekkelt, det er jo ikke som at jeg har bæsj i sprekken, det er jo inni kroppen.

Skrevet

Jeg gjør følgende: Tar en dash intimsepe i min høyre hånd, såper inn forfra først, deretter bak. Skyller i samme slengen bak, bruker hånden og dusjen. Så vasker jeg hånden, og skyller foran til slutt. Vasker hånden imellom, fordi jeg da slipper avføringsbakterier inn mot skjeden. Dersom jeg en sjelden gang ikke dusjer, bruker jeg klut med bare vann. Vasker først foran, deretter bak:)

Skrevet

Hvorfor skal man ikke kunne vaske seg selv i ræva når man skifter dritbleier på en unge som kanskje har drit langt oppetter ryggen :P

hehe

Skrevet

Slutter aldri å undres over hva dere damer svarer på her inne! Tror dere virkelig en voksen kvinne som har levd i 20-30 kanskje fler år virkelig lurer på HVORDAN man vasker seg nedentil??? Dere går på limpinnen gang på gang og forteller.. Helt utrolig!

Skrevet

man vet aldri... synes 90% av innlegg her inne er meningsløse og overraskende teite, men man er her jo fordet om :)

Skrevet

Næsj, er man vant til å skreve, klarer man det stående også ;o)

Skrevet

Man vet aldri vettu ;o)

Legen min fortalte om et par i 20-årene som for ikke så lenge siden hadde spurte, helt seriøst, om det var store sjanser for graviditet ved oralsex.

Ikke alle vet alt ;o)

Skrevet

Man vet aldri vettu ;o)

Legen min fortalte om et par i 20-årene som for ikke så lenge siden hadde spurte, helt seriøst, om det var store sjanser for graviditet ved oralsex.

Ikke alle vet alt ;o)

Skrevet

Hmm.... Asan med tranebær (ny versjon!). Vasker både foran og bak i en eneste stor jafs, og skyller godt etterpå.

The end..

Skrevet

Hvorfor i alle dager har de lagt til smak på Asan?

Skrevet

Smak? Er det ikke lukt? Hehehe... Jeg kommer ikke til å smake på asanen, du;)

Skrevet

Hehe... jenter da.. det ER tranebær, bra for urinveiene! Selvom det ikke betyr at dere skal sprute den inni der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...