Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fingrene på begge hendene mine sovner hele tiden! Om jeg legger meg med hodet på hånda tar det et halvt minutt. Bare jeg ligger på sofaen og tuller med mobilen på magen tar det kort tid før de dovner bort... Og fingrene er litt ømme og vondt å knipe hendene sammen...

Er dette normalt og fordi jeg er hoven i fingrene? Eller er det noe mer enn det. Har kommet på noen dager. Er 29+2.

Et annet spørsmål: innimellom ser jeg stjerner, uten annet påfølgende ubehag. Kan det ha noe med jernnivået å gjøre? Var noen som foreslo det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei - jeg har også problemer med at bena og armene sovner ganske ofte, men tror ikke det er så uvanlig. I hvert fall gir det seg ganske fort hvis jeg skifter stilling, så jeg har ikke hengt meg så veldig opp i det.

Å se stjerner kan skyldes lavt blodtrykk - blir du svimmel også? Du bør være forsiktig når du reiser deg f.eks. og passe på å drikke mye vann. Jeg fikk også beskjed av legen å bruke støttestrømper pga lavt blodtrykk (svima nesten av forrige gang jeg var der) som visstnok skal hjelpe mot lavt blodtrykk. Ellers sikkert ikke så dumt å spørre neste gang du er på kontroll. Lykke til :-)

(29 uker i morgen jeg :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...