Gå til innhold

Pergo!

Sol85 endelig mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har eg nett slukt de to siste pergo tabelettene! Kjenner det stikker og styrer på der nede :D

Noen andre på pergo? Prøvd det før? Gode historier? :D

Eg har dobbel denne måneden, prøvd enkel uten hell..

Sist fekk eg eggløsning på dag 18. Trur ikkje eg orker å tempe eller bruke eggl tester denne måneden. Ska berre kosa oss no før jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pergotime øker jo ikke sjangsen for befruktning bare sjangsen for el:)

så da stiller man på likt plan med dem som har el..

men når du går på pergotime er jo hele kluet å teste etter el fra dag 11 og utover for å være sikker på at el har intruffet og at man treffer den:)

jeg fikk ikke el med enkelt kur men el på dag 14 med dobbel kur..

lykke til:)

Skrevet

tror du misforstod meg litt men..

d e jo fleire egg som kan løsne, og da e jo sjangsen større for at eller fleire blir befrukta, på ein måte =) mange som får pergo for å gi el et ekstra puff!

d eg meinte va at sist eg tok enkel pergo fekk eg el på dag 18, så då e eg jo ganske sikker at eg får el no med dobbel. e berre så lei av alle desse testene..

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener Sol85.

Man kan teste seg ihjel etter EL om man vil. Jeg har selv gått på 2 enkle pergokurer da jeg ikek har EL på egenhånd. har testet og styrt og lett etter EL men ikke funnet, og det er også bekreftet på blodprøver og UL at enkel kur gir meg ikke EL. Så nå har jeg pausemnd før det blir dobbel kur i januar.

Solskinnshistorie: jeg prøvde i ett år å bli gravid, fikk utredning etter 14 pp, fant at jeg ikke har EL, har delt livmor, deformert livmorhals, pco og endometriose, mannens sædceller var fine, jeg begynte på dobbel pergo - pausemnd - dobbel pergo og DER var jeg gravid i min 18.pp. Fikk en nydelig gutt i juni-07:)

Så nå er det et lite søsken vi prøver å få til da....

Det kan ta litt tid, men de aller aller fleste lykkes innen 1 år (tror det er ca 90 %). For noen tar det litt lengre tid. Og som du ser; med meg er det en haug med feil og mangler der nede, men vi klarte det likevel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...