IgglePiggle Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Har lest bloggen hennes. Hun skriver veldig bra og roerende, men er det noen som vet hva som egentlig skjedde m lille Bibsi? Foeler virkelig med dem.
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Dytter litt på denne jeg... Måtte inn og kikke på siden nå..
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg vet egentlig ikke hva som skjedde, men beskrivelse av dagen får du hvis du klikker på mai mnd og leter deg frem til 7 mai. Men må nesten advare,er fryktelig tøft å lese.... Jeg gråt og gråt og gråt..... Jeg tenker kanskje det var hjertefeil, men bare synsing fra min side.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 neeei, hvorfor leste jeg dette? Så ufattelig trist Tårene bare renner og renner
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Ja var så "dum" at jeg leste den her forrige natt! Jeg gråt og gråt og gråt.. sovna ikke før kanskje 3 på natta!! Det sto en plass noe som at "hvis legen hadde skrevet ut den antibiotikaen så hadde vi hatt Lille Bille Bibsi her enda".... så høres ut som det var en kraftig infeksjon eller noe sånt som var grunnen...
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Ja,det er helt forferdelig! Jeg har lest hvert eneste innlegg,litt som terapi for tapet av min egen datter,men historiene våre er veldig ulike. Det som er så gripende er at disse fantastiske foreldrene er så flinke til å sette ord på alt, det er så sterkt! Og nå venter og venter vi alle på Lillebror! <3 <3 <3
Patetica fåkksi Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg finner ikke historien på den siden?
IgglePiggle Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2008 Huff har nettopp lest det. herregud saa forferdelig aa oppleve. De virker saa soete og sterke sammen. Balooa: hvis du gaar paa mai og saa skroller nedover siden til du kommer til den 7mai saa kan du lese hva som skjedde den forferdelige dagen i nutte og lurven sine liv.
Ophelia & Jr. Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg inn og lese. Og nå sitter jeg her og hikster mens tårene strømmer. Jeg elsker lille gutten min over alt på jord, og er ubeskrivelig priveligert som har han hos meg! Mange varme tanker til alle som har mistet sine kjære, små...
polarn & pyrene Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 Her står jeg da, gråter så snør og tårer renner. Jentungen på 3 står vedsiden av meg og sier at det går bra mamma. Det var utrolig bra skrevet og vekker et lite minne på at vi har bare barna våres til låns. Jeg vet jo med meg selv at jeg ikke kan lese slikt uten å gråte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå