Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Min: Høy, mørk, morsom, smart og snill pappa
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 *selvstendig, men samtidig litt avhengig av meg. *selvtenkende, men samtidig samstemt med meg. *en som ikke får meg til å tvile. *godhjerta. *får meg til å le *kan le av meg (på en positiv måte) *som ser ting. ser meg. ser rotet i leiligheten hehe *en som kan kose og puse på meg uten å forvente noe *en som har lyst på meg *som ikke er prinsippfast og sta som et esel *taknemmelig *umateralistisk *kreativ *en jeg kan krangle med *sympatisk *respekterer at jeg også kan late meg, men han gjør huslige ting *er ærlig når jeg spørr om jeg så rar ut med det og det. *som krever noe av meg også m.m jeg har han allerede jeg da:) flaks for meg
Tigerpote Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Han jeg har:) : Høy, mørk, kraftig bygd, morsom, snill, min beste venn, herlig sex, ansvarsbevisst, pålitelig, trofast, bare skjønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå