Nummer tre <3 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 hvor mye større regner dere med å måtte trenge? syns det er så vanskelig å vite
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Uff ja, det er veldig vanskelig! Forrige gang mener jeg å huske at jeg gikk fra 75B til 80C i alle fall. Man får jo større pupper samt at innlegg tar også litt plass. Puppene mine var størst sånn noen dager etter fødselen, deretter normaliserte de seg.
treningsberta Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 henger meg på her. Har i utgangspunktet ikke mye pupper å skryte av, men har gått opp 2 str ila svangerskapet. Vokser de mye mer etter fødsel???
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Vanskelig ja... Forrige gang forandra ikke puppene mine seg noe i svangerskapet, men så fort snuppa var ute og jeg fikk melk ble de jo enorme!! Roet seg litt etterhvert, men var jo fortsatt store og det ga seg ikke før etter amminga var slutt. Kjøper et par størrelser større jeg i alle fall...
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 har kjøpt 75-80 J. finner ingen større. brukte vel 75F før jeg ble gravid. men jeg har bare kjøpt en nå da.. for mamma sa at hennes vokste enda større da hun fikk melk.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 jeg bruker 75B til vanlig. nå er jeg i uke 29 , og bruker 80B. Men i ammebh'ene fra forrige gang står det jaggu meg 85C !!!!! jeg prøvde den, og lo bare rått. klarer ikke forestille meg at de skal bli så svære hoho.. men fikk sjokk sist og når jeg este ut... brukte de amme bh'ene i mange mnd, enda jeg IKKE ammet!!!! (er medisinsk grunn til det hos barnet) så håper virkelig jeg får amme denne gangen. var drittlei av flaskevask og koking av vann og opp på kjøkkenet om nattan og varme ferdigflasker osv osv.. fysjamei!!!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Jeg bruker 85 d til vanlig, hvilken størrelse bør jeg ha i ammebh???
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Det kommer an på hvor langt du er kommet da.... Jeg brukte før graviditeten B75. Nå er jeg i uke 37, og bruker D85. Har kjøpt ammebh i E85... Så får jeg kjøpe nye når melken kommer hvis de blir enda større;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå