Prinsesse Gidderikke! Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Jeg lyster på så mye om dagen, kan være seg klementiner, sjokolade, reker... Er 11+2 på vei..Problemet er at når jeg har fått dytta det i kjeften så blir jeg så innmari kvalm. Eneste jeg snart ikke blir kvalm av er grovbrød med ost..... Begynner å bli litt lei ost!!!!! Andre som har det sånn????? PS. Gløgg funker også. Er det noen som vet om jeg bør begrense gløggdrikkinga? Er så innmari glad i gløgg.....
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Skriver under på den! Har fått totalt pica på kaker! jeg liker ikke kaker engang...spiser aldri sånt..men jeg elsker det nå..sælig almondy sin suksess terte eller daimkake...og napoleons kake...åh herregud jeg dør hvis jeg ikke får det...og ostepop...helt gal...og epler...epler er jeg gal etter..men det må være slike pink lady epler..nå ble jeg sulten..
3 prins på vei Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 *Jeg har fått dilla på makrell i tomat på boks med majones og agurk på. det mååå være grovt brød. Spiser 4-5 skiver hver kveld:) Min eldste elsker makrell i tomat og har spist det jevnt siden han var 1 år, da jeg gikk gravid med nummer 2 , var jeg så kvalm, og det verste jeg visste og ikke en gang klarte å se var den tuben med makrell. Har ikke klart det i ettertid heller, selv om det er 3 år siden jeg var gravid sist. Min mann ble ryggoperert den når jeg var 16-17 uker på vei og jeg måtte si til sønnen min at nå var det tomt for makrell i tomat, og jammen var de tom på butikken også Klarte ikke tanken på at jeg måtte smøre det utover på en skive om morgenen. Men nå altså med nummer 3 er det omtrent dette jeg tenker på hele dagen, for jeg gleeeeeder meg sånn til å spise det til kvelds:) Utrolig så rar man blir som gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå