Gå til innhold

svarte er det nå som er galt da ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 36+6 uker på vei. hun har bare blitt mindre og mindre aktiv.. nå kjenner jeg bare et kne eller hva det er på samme plass. som jeg har kjent oppe med ribbeina i flere dager..

kan det være pga hun er festet at hun ikke rører på seg like mye?

hun har noen kraftige dytt noen ganger. så hun virker ikke slapp eller noe, men bare den forandringa.

merker henne nå.

så kjenner jeg henne nede i bekkenet. å jeg sitter mye i ro også. gikk en liten tur nå for å sjekke om hun reagerte på det. men da var det også bare dette kneet som stakk ut.

magen min er alltid stram. den ser ut som en basketball som bare er limt på kroppen. kan det ha noe å si jeg er veldig liten. om hun har mindre plass? for hun er like stor som andre babyer som er så gamle..

ikke så greit å ikke kunne kontrollere hva som skjer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er vanlig at de blir mindre aktive.. fordi det er trangere.. og det er ikke like mye spark.. men mer dytting og knuffing.. jeg er 36+3.. og kjenner ikke mye spark.. men dytting.. merker at hun flytter på seg..

Men, er du i det minste engstelig.. så skal du ringe føden for en sjekk.. den viktigste oppgaven vi har nå er å kjenne liv hver dag..

Skrevet

off ja.. men jeg kan jo forstå at hun ikke har noe særlig plass.. var hos jordmor for ikke lenge siden. da var alt greit. skal nå til torsdag også.

hun rører jo på seg da. men ikke så mye som jeg er vant til. det er det som er så forbaska. hun er så uforutsigbar det lille krapylet :P

eneste er at hun blir ganske vilter etter jeg har spist masse middag.

merker du dyttingen på samme plass? eller flytter h*n på seg fra den ene siden til den andre? lurer på hun har festet seg nemlig..

Skrevet

hun flytter seg fra side til side..venstre siden, høyre side.. og i midten.. ;)

Fikk beskjed om at hodet er "knapt festet" sist.. tror det betyr at det er litt festet.. hm.. skal til legen igjen i morra.. så spent..

Skrevet

tror jeg må ta meg en tur til legen å sjekke altså.. hun er så stille så stille :(

lykke til på kontroll i dag :)

Skrevet

Sjekk for sikkerhetsskyld, du. Mye bedre med en ekstra tur på føden enn en for lite. Du er jo kommet så langt at det ikke er noe problem å ta henne ut dersom hun ikke har det helt bra der inne lenger. Om ikke annet så blir du beroliget. Lykke til! :)

Skrevet

oi oi oi.. sprøtt å tenke på. at hun faktisk ikke er prematur lengre :):) det er litt godt da.. jeg tar meg nok en tur til fastlegen etterpå tenker jeg.

takk skal du ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...