Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Aldri vil ha sex? Han har rett og slett ingen lyst. Han er heller ikke interessert i å kose eller klemme. Kyssing og sex forekommer 4 til 5 ganger i året. Nå er jeg gravid og han sier ting som "spiser du igjen" og "pass deg for sukker for ungen blir feit". Han sier at han ikke mener noe vondt med det, men i og med at jeg ikke får noe kroppskontakt blir det ekstra sårt når jeg hører negative ting. Har jeg rett til å være lei meg? Han forstår ikke hvorfor jeg blir lei meg og syns jeg overreagerer. Hadde dere reagert?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde vel trodd at han mente jeg var feit siden han aldri ville ha sex og kommenterte hva jeg puttet i meg.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 For å si det sånn...jeg gir det ett år etter ungen er født. Den bitterheten man får mot en mann under graviditeten i sånne tilfeller, vokser seg bare sterkere
Pulverpadda Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Å fy faen, da hadde jeg klikka.... Skjønner MEGET godt at du er lei deg, tror jeg hadde blitt veldig nedbrutt av det. Du har jo behov du også stakkars *klemme på*
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Jeg hadde nok reagert ja.......4-5 ganger i året er sjelden, og det gjør nok noe med din selvtillit også ? MEN det er selvfølgelig ikke din feil. Her er det forkjell på menn og kvinner, at kvinner ikke har lyst er på en måte mer akseptabelt, menn skal liksom alltid ha lyst........... Kan dere søke hjelp ? familierådgiving ?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Nei syns ikke du overreagerer.. Jeg hadde blitt veldig lei meg Prøvd å prate med han og sagt det sånn som du skriver det her? Av og til må de ha det inn med teskje hehe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har sagt det mange ganger. Da sa han at det ikke ble bedre av masing. Så nå har jeg prøvd å la være å nevne det men det hjelper heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 når han er gravid han er sånn eller ellers også? For er mange mannfolk som ikke greier å ha sex med sin gravide kjære. For de av en elelr annen grunn trur det er farlig for ungen. redd for å skade den. Men er han sånn til ellers hadde ikke jeg giddet.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #13 Skrevet 8. desember 2008 Tror det er mange menn som har det sånn....Det er liksom "normalt" at kvinner må få være slitne etter en fødsel/småbarnsperiode, ha problem med selvbilde og/eller manglende lyst pga prevansjon..En mann har liksom ikke noen annen unnskyldning enn "at det er noe galt".. Menn skal ha kred for det altså..De som holder ut i mer eller mindre sex-løse forhold år ut og år inn, av kjærlighet og håp om at det en dag blir som før/vanlig...... Kan jo hende din mann rett og slett ikke har det behovet for sex..Hadde selv klart meg fint i sølibat jeg tror jeg, men har etter hvert i det minste fått et regelmessig sexliv og trives med det, da jeg ser mannen blir så fornøyd ) Men det tok litt tid, tårer og åpenhet om at ofte må han jobbe meg i gang for jeg har ikke og får ikke lyst bare av tanken/snakk om det, jeg MÅ stimuleres fysisk...Men det er han flink til da ;o) Så vil tro at det er mulighet for forholdet ditt også ) Men det må snakkes om......
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #14 Skrevet 8. desember 2008 Ha ha ha kjøttpølsa den var bra! Til HI- dette hørtes ikke bra ut. Jeg hadde nok ikke holdt ut for jeg har et stort behov for kroppskontakt og at typen får meg til å føle meg vakker. Har ikke alle jenter det?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #15 Skrevet 8. desember 2008 Hey... du har nok endt opp med eksen min... Det holdt til ungen vår var et år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå