Shiny84 Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 synes dette er vansklig jeg..... jeg begynner på begynnelsen : de siste mnd har jeg hatt sykluser på 21 dager, sist mens 09.11 trodde jg hadde el den 16.11, grunnet åpen tapp og el-smerte..., så ca en uke etter el fikk jeg noen sytråd streker med cb test ( 2stk) og en kjempe lyse rosa qr. testet 2-3 dager senere og da negativ! så da var det jo ikke noe, og jeg ventet mens uke 48, men uken kom å gikk og ingen tr så fikk jeg noe el-slim/ snørr slim 3.12- 5.12 ettersom fortsatt ingen mens kom, og jeg regnet med at dette slimet kanskje kom grunnet en sopp infeksjon, så testet jeg meg på lørdag 6.12 og det er den testen som ligger på mine album. denne skyggestrek/svakt pos testen som bare lurer meg! tok en til i dag og den er fin å blå helt nederst i teststreken men minster farge oppover...... jeg blir helt gal av disse testene til cb!! og jeg har en digital liggende, men jeg TØR IKKE å ta den, ikke enda i allefall, hvis ikke tr har kommet over helga så tar jeg den nok.. men kroppen min har mye symtomer det, testen vil bare ikke vise meg det!! Kan ønske bli så sterkt at jeg bare innbiller seg ting, rett å slett vrangforestillinger??????? disse testene er så forvirrende, og syklusene mine også...., ble langt å kjedlig dette, men måtte bare få ut noe damp
*SmurfeMamma* Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 du må jo være gravid viss du har fått så mange posetive tester:) kan du ikke legge ut bilde av den du tok i dag også da?? er moro å se posetive tester!! ta den digitale med en gang... du er jo helt sikkert gravid!!!!!!!:) klem
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Stakkar forvirrete deg:( Men du, hvorfor ikke ta den digitale testen nå. Så vet du hva du har å forholde deg til, enten det er et resultat du liker eller hater. Mye lettere å bearbeide en konkret tanke enn å vandre hvileløst i forvirrete tankeganger, ikke? Uansett, masse lykke til! (En ting jeg har lært etter to graviditeter, og nå i pp2 for å få til tredjemann: drit i å stole på kroppen og alle disse symptomene, vi føler oss i hjel og lurer og synes vi kjenner litt sånn og snn og er HELT sikre på ditt og datt etcetc.... JEG HAR VÆRT DER:-D )
Shiny84 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 jeg tok den digitale på morran i dag og den er ikke gravid!! så...... etter så mange usikkre cb tester, så skrev jeg et langt og sinna brev til unipath.clearblue........, noen må det jo gå utover, he, he, he... Så da er nok alle disse "positive" testene bare skygge streker... men jeg skal i allefall ikke bruke vanlig cb grav test noe mer!! Jeg har jo to barn fra før jeg også, så jeg trodde jeg kjennte kroppen min, men den gang ei.! Så jeg får bare gå å vente på tr som nå er 9 dager for sen!!!!!
*SmurfeMamma* Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 ullhue:) pendelen min sier du er gravid den.. noen tester seint posetivt... har du jenter fra før av? kanskje dette er en gutt, og at du tester senere posetivt enn du har gjort de andre ganene...`???
Shiny84 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 jeg har en gutt født 04 og en jente født 05, med begge de så testet jeg pos rundt uke 4 tror jeg... men streken med gutt var mye svakere enn med jenta.... jeg la ut to tester jeg har tatt på siden min... tenk om du har rett a!! da blir jeg glad! synes jo det er litt rart at det kommer sånne skygge streker på alle, har ikke gjort det før!
*SmurfeMamma* Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 jeg får ikke sett bildene dine jeg... er inegn på profilen din...
Shiny84 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2008 hmmmm, prøv denne linken http://i36.tinypic.com/i5nq09.jpg den tok jeg i går kveld, tror det er bare sånn skyggestrek, men... fo den er jo så ille svak
Shiny84 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2008 vet ikke om dette funker, men gikk inn på bildene http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/545314 kan jo se om det går da
*SmurfeMamma* Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 der så jeg de:) de er jo posetive da.... men hvor fort kom streken? jeg har opplevd å få sånn strek etter en time... men da var jeg ikke gravid..
Shiny84 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2008 den jeg tok på lørdag kom ikke opp med engang, så en "strek" der etter 5-6 min, men den var jo kjempe svak, tittet på den igjen etter ca 15 min og da er den sånn som på bildet. den 2re ble sånn med engang..( som jeg tok i går kveld) men hvis de er pos så er det jo rart at cb digital er negativ da.... tør nesten ikke håpe at de er positiv vettu, he, he, he
Shiny84 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. desember 2008 jeg ringte lege å fikk time 22...... det er jo kjempelenge til da... Men er det egentlig noe vits at jeg tester noe mer nå? føler nesten det bare er bortkastet penger........... det slår jo ikke ordentlig ut uansett virker det som
maaneskinn Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 Jeg ville ikke testet på nytt hver eneste dag, hvis du bare får streker som du er usikker på hva betyr og sånn. Sikkert veldig vanskelig å ikke teste, men jeg ville ha ventet et par dager nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå