Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 paracet og da tror jeg rett og slett jeg skal krype godt under dynen med boka mi:-) Ha en fortreffelig aften jenter....jeg sutrer litt sånn for meg selv her. Men vet at mammas smultringer er på vei inn døra her nå, så da hjelper det litt på humøret:-)) Bok og smultringer..........namnam....
Reveenka Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Kos deg videre i bingen med bok og en smultring eller to, så snakkas vi om noen dager - her er det jobb som står på programmet et par dager fremover c".)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Sove godt, her er forkjølelse langt innenfor døra. Så det blir nok paracet og dyne for meg snart også.
Karomamma Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Å det fikk jeg lyst på!! Både bok og smultringer Kose deg masse!! Jeg skal se på Mikael Persbrant (nam nam)
♥Snulder Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Her var det mye Paracet og nam-ing;=D God bedring til sjuklingene!!!
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 God morgen=) Håper boka og smultringene smakte. Man kan jo lure på hvor lenge en kropp kan gå å hangle med forkjølelse og værre.Jeg tror jeg snart har svart belte i akkurat det. God bedring.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2008 Takk for det:-) Det kan se ut som om influensaen har tatt besøk her i huset. Var hos legen igår og har vondt i halsen, hoster, høy feber og verker i hele kroppen. Typiske influensasymptomer. Har bare hatt det en gang for mange år siden og husker det varte en stund også.....jeg er jo så lei sykdom, men er glad det kun er meg som hangler og at de andre har bedre immunforsvar. At jeg får det var visst ikke så rart iflg legen, med det som har vært i kroppen min i høst, så er immunforsvaret spesielt dårlig og da får man jo som kjent det meste. Så jeg får holde meg under dynen og sove og drikke masse. Men det er grusomt kjedelig.....og kjipt å våkne med feber og frostrier og verking i hele kroppen......sukk..........det var dagens syting fra meg. Det hjelper jo ikke en dritt alikevel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå