madame Mim Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 tenkte jeg skulle imponere svigerinna mi med risboller, men er ikke helt fornøyd med den oppskriften jeg har,. Er det noen som har en veldig god oppskrift de vil dele??
*sola ღ Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Vel, har den ikke, men bruker alltid den som sår på baksiden på delfia-fett-pakken. Egentlig til delfiakake, men kutter bare ut kjeksen og pynten.. og tilsetter risnøtter selvsagt
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 oppskriften står på baksiden av risbolleposen....
madame Mim Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 ja det er den jeg har, men skulle høre om det var noen andre. Veit at noen har fløte i f.eks
mastermind Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 JA! KJempegode og puffarisene holder seg sprø. Og du slipper denne fæle kakaosmaken. 3 plater lys og 3 plater mørk kokesjokolade smeltes i en gryte sammen med 1 pk delfia fett. Lar det avkjøle seg litt (sånn at du ikke brenner deg når du drypper sjokolade på fingeren) før jeg har i puffaris. Har i nesten nok. Lar det avkjøle seg. Rør ofte, for plutselig stivner det litt og blir ganske fast i kantene, men det løsner igjen=) Jeg settter det i kjøleskap en stund. Da har jeg det i muffinsformer, eller i passelige klumper på bakepapir, avkjøler og har i boks som jeg har stående i kjøleskap eller på en kald plass. Lykke til med bakinga
camosilla Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Den oppskriften til delfiakake er definitivt den beste oppskrifta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå