Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 bare tar kontakt når det er opp til dem. Har opplevd å ringe/sende sms uten å få svar flere ganger, men når de (gjelder to stk) finner det for godt å ta kontakt, så er de såå hyggelig. Jeg bestemmer meg for å ikke svare, men så greier jeg det aldri.................. Ville dere kuttet dem ut? orker ikke å ta det opp. Ellers så er jeg ganske sårbar og henger meg opp i bagateller når det gjelder vennene mine, ser det selv, har nok noe med mitt eget dårlige selvbilde. Føler bare at jeg begynner å bli gammel og forfaller......... Har så lyst å være smilende og sjarmerende igjen, men greier det bare ikke:((( noen tips ?
Pulverpadda Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Jeg skjønner deg veldig godt. Er vanskelig å være venninne når man ikke vet hvor man har dem hen. I de tilfellene hvor jeg har opplevd det har jeg tatt det opp med dem og sagt akkurat slik jeg føler det. Det har hjulpet det Men er det gode venninner er det bedre å jobbe litt for vennskapet om du fortsatt vil ha dem, enn å kutte dem ut
Pulverpadda Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Men skal jo også taes i betrakting om de virkelig er så gode venninner som du tror da. Håper det løser seg i vert fall. Synd å miste gode venner om man er ordentlig glad i dem
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Kommer vel an på hvor gode du føler venninnene er og hvor gjerne du vil beholde dem. Vil du fortsette vennskapet med dem bør du vel si ifra om hva som plager deg, kanskje de er litt "blinde" og ikke innser hvor lite imøtekommende de er? Har selv ei tidligere venninne som aldri svarte på henvendelser. Eneste gangene hun tok kontakt var hvis hun trengte hjelp med/til noe... Valgte å kutte ut kontakten med henne og det har for meg aldri vært noe savn å ikke ha henne i livet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå