Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Eller hvordan det nå skrives...)

Er det noen her som har den?

Hvordan er kjørekomforten, bensin/diesel bruk osv?

Har så lyst på den nye +2 utgaven...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har den og er superfornøyde. har ikke +2 utgaven da. fikk den i starten av 2008, og både jeg og samboeren angrer ikke på at vi valgte den nei =)

vi kjøpte med bensin, og tror vi hadde gjort det igjen om vi skulle kjøpt den på nytt =)

Skrevet

Har dere med panoramatak? Altså med glass tak?

Sambo var litt bekymret for at det skulle plage ungene hvis de sovnet i bilen se, i forhold til gatelykter, sol osv... Jeg ser ikke at det skulle blitt noe problem, men....

Vi ble anbefalt diesel av forhandleren, men ingenting er bestemt ennå så...

Skrevet

ja, det har vi.

fin underholdning for våres barn egentlig, men det er en bryter oppi taket som gjør at man kan "lukke" igjen taket også da, så man bare ser et vanlig biltak. litt vansklig å forklare =) men poenget er at man kan velge selv når glasstaket skal synes =)

Skrevet

Så kult! :)

Vi har ikke sjekket den ut så nøye som du skjønner. :)

Hvilke barneseter har dere?

Er litt viktig for oss at det er plass til både barn og voksne. Virker ut som bra benplass i +2 ihvertfall. Vi vil på det meste ha 3 barn i bil, en i forovervendt, en baby bakover, og en på 10 uten sete...

Skrevet

vi har en på 4 år som sitter i sånn forovervendt sete og en på ett år som har iso fix sete som er bakovervendt. tror det kan bli best plass til 10åringen i midten bak =)

Skrevet

Ja det tenkte jeg og. 10 åringene er her ca annenhver helg, så det det viktigste er jo de to minste som skal være med i bilen daglig.

+2 er jo også bittelitte grann større, så da går det nok bra med full bil. :)

Skrevet

ja, dere får prøvekjøre den en dag! lykke til med bilkjøp =)

Skrevet

Takk. :)

Skal ta kontakt med selgeren i morgen jeg! Har siklet på ny bil lenge, og nå fant vi endelig en vi likte begge to. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...